آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

آقای جهانگیری کدام حرف‌تان را درباره بهمنی قبول کنیم؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,بانک مرکزی

 

رئیس مرکز تجارت جهانی ایران به سخنان دو روز پیش معاون اول رئیس جمهور که در جمع فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ایراد شد، واکنش نشان داد.

به گزارش بولتن نیوز، محمدرضا سبزعلیپور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران و رئیس شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی به سخنان دو روز پیش معاون اول رئیس جمهور که در جمع فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ایراد شد، واکنش نشان داد.

وی با طرح این سؤال که آقای جهانگیری، کدام حرف شما را باور کنیم؟ گفت: اینجانب در دوران آقای احمدی نژاد خیلی به آقای بهمنی رئیس کل سابق بانک مرکزی ارادت نداشتم و اگر صحبتها و مصاحبه های آن زمان بنده را مرور بفرمائید ملاحظه خواهید کرد که اتفاقاً در برخی از کارها با ایشان اختلاف نظر داشته و به عملکردشان نیز نقد داشتم اما در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و فعلی بانک مرکزی که غالب مقامات ارشد دولت یازدهم آمده بودند و دست بر قضا بنده هم حضور داشتم حضرتعالی طی سخنرانی که داشتید آنقدر از آقای بهمنی و محاسن ایشان تعریف و تمجید کردید و در برابر جمع فرمودید که آقای روحانی هم ایشان را دوست دارند و حتی تأکید کرده اند که از تجربیات آقای بهمنی در دولت جدید هم استفاده کنیم!

وی تصریح کرد: لکن اینجانب نیز چون تدبیر و امیدی و طرفدار حسن روحانی بودم و حرف دولت برایم حجت بود فرمایشات شما را به جان خریدم و ارادتم به آقای بهمنی ده برابر شد. اما امروز چه شده که ایشان به یکباره بد و چند مرحله جلوتر متهم به فساد اقتصادی نیز شدند؟ بالاخره ما را گیج نکنید و هر روز حرفتان را عوض نکنید.

 

راستی چرا راجع به وزیر نفت سابق که به آقای بابک زنجانی نفت داده صحبت نکردید؟ چون در دولت فعلی سمت دارد و با ما تدبیر و امیدی ها همسو میباشد چشم پوشی کردیم یا اینکه گذاشته اید در یک جلسه دیگر این داستان را تعریف کنید؟ 

اخبار اقتصادی - بولتن نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------