افزایش حقوق بازنشستگان براساس نرخ تورم



اخبار,اخبار اقتصادی , سازمان تأمین اجتماعی

 

عضو هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: حقوق بازشستگان تأمین اجتماعی در سال آینده براساس نرخ تورم افزایش می‌یابد. بودجه تأمین اجتماعی در سال آینده 58 هزار و 100 میلیارد تومان است.

محسن سرخو در گفت‌وگو با فارس، درباره افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال آینده اظهار داشت: بر اساس قانون تأمین اجتماعی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران بر اساس نرخ تورم در سال آینده افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته حقوق بازنشستگان 25 درصد افزایش یافت، گفت: بودجه سازمان تأمین اجتماعی در هیأت مدیره سازمان در حال بررسی است و به زودی برای تصویب نهایی به هیأت امنا ارسال خواهد شد.

سرخو درباره میزان بودجه سال آینده تأمین اجتماعی گفت: بودجه ارائه شده بالغ بر 58 هزار و یکصد میلیارد تومان است که عمده‌ترین منابع درآمدی این بودجه از محل حق بیمه‌ها تامین می‌شود.

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: پیش‌بینی شده است 13 هزار و 500 میلیارد تومان از محل منابع دولتی به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه دولت تا پایان سال جاری 90 هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است، گفت: این مبلغ فقط برای تعهدات دولت تا پایان سال 94 به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود که با پرداخت دولت بودجه سازمان به 58 هزار و 100 میلیارد تومان می‌رسد.

به گفته سرخو 13 هزار و 500 میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی از سوی دولت به تأمین اجتماعی در سال آینده پرداخت می‌شود.

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: اصلی‌ترین سازمان تأمین اجتماعی تکالیف قانونی است که 62 درصد بودجه سال 94 را در بر می‌گیرد. 

اخبار اقتصادی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------