آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

چرا بازار خودرو از رکود خارج نمی‌شود؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,بازار خودرو

 

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: چنانچه سیاست‌های بازار خودرو تغییر نکند و تحولی در این زمینه اتفاق نیفتد رکود بازار خودرو ادامه پیدا خواهد کرد.

حمیدرضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به رکود حاکم در بازار خودرو، اظهار کرد: این رکود باعث شد طی سال جاری قیمت‌ خودروهای داخلی 2 تا سه درصد کاهش یابد.
 
وی افزود: افزایش جزئی قیمت خودروهای خارجی به دلیل افزایش تعرفه‌ها اتفاق افتاده و ربطی به رونق بازار نداشته است.
 
حیدری ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود وضعیت خودرو در اوایل سال آینده، بیان کرد: هیچ اتفاق مثبتی برای بهبود وضعیت این صنعت رخ نداده است اما با توجه به افزایش مسافرت‌ها در این ایام امیدواریم وضعیت این صنعت بهبود یابد.
 
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد در خصوص دلایل ماندگاری رکود در بازار خودرو اظهار کرد: باید انگیزه‌ای برای خرید خودروهای داخلی وجود داشته باشد و این به سیاست‌های دولت و کارخانه‌های تولیدکننده بستگی دارد.
 
حیدری ادامه داد: طراحی ماشین‌های داخلی با گذشت وجود سال‌ها از همان مدل‌های قدیمی پیکان تبعیت می‌کند و طی چند دهه گذشته ماشین‌های مشابه از نظر کیفیت و استاندارد با اسم‌های مختلف تولید کردیم این درحالی است که سازنده ماشین‌های خارجی ماهانه به تولید مدل‌های جدید با کیفیت‌،‌ استاندارد و ویژگی‌های متفاوت می‌پردازند. این خود یک انگیزه برای رونق بازار خودرو محسوب می‌شود. خودروهای داخلی به منظور رونق بخشیدن به بازار باید حداقل استانداردها را دارا باشند.
اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------