آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

۲ دستور «مسکن مهری» آخوندی



اخبار,اخبار اقتصادی ,مسکن مهر

 

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به دو دستور مورد تاکید آخوندی در خصوص مسکن مهر پردیس تاکید کرد که بر اساس این دستورات مردم نباید هزینه تاسیسات مسکن مهر را پرداخت کنند.

به گزارش مهر، احمد اصغری‌ مهرآبادی درباره تائید حذف هزینه‌های تاسیسات از دوش متقاضیان مسکن مهر اظهارداشت: از این پس متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس برای تامین تاسیسات زیربنایی و خدمات روبنایی هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی این هزینه‌ها از محل فروش اراضی تجاری شهرهای جدید پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به دو دستور وزیر راه و شهرسازی در این‌باره گفت: تاکید مقام عالی وزارت بر این است که وقتی دولت زمین‌های مسکن مهر را به صورت رایگان در اختیار مردم گذاشته است قرار نیست از سوی دیگر هزینه‌ای بابت تاسیسات و جاده‌سازی از مردم دریافت شود.

به گفته وی، آخوندی طی دستوری به مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید دو موضوع را در خصوص شهر پردیس مورد تاکید خود قرار داده است؛ نخست اینکه مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس تعداد اراضی تجاری این شهر را اعلام کند و از سوی دیگر هزینه‌های مورد نیاز برای اتمام خدمات زیربنایی را برآورد کرده و در اختیار وزیر قرار دهد.

مهرآبادی افزود: شرکت عمران شهرهای جدید در شهر پردیس ساخت تصفیه‌خانه‌ها، مخازن و خط انتقال این موارد را بر عهده گرفته، هر چند این موارد جزو وظیفه‌های وزارتخانه نیست. قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر درباره شهر پرند هم گفت: وزیر درباره شهر پرند هم از شرکت عمران شهرهای جدید گزارشی خواسته است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسش دیگری درباره آخرین وضعیت اعلام نحوه پرداخت تسهیلات مسکن مهر به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: مذاکرات ما با بانک مسکن همچنان ادامه دارد و دستورالعمل نحوه پرداخت تسهیلات تا پایان هفته نهایی خواهد شد.
اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------