آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

زنگ ها برای طلا به صدا درآمد: احتمال سقوط آزاد قیمت زر



اخبار,اخبار اقتصادی , قیمت طلا

شبکه تلویزیونی سی.ان.بی.سی آمریکا به نقل از یک تحلیلگر اعلام کرد، در صورتی که قیمت طلا به سطح 1150 دلار در هر اونس کاهش یابد، احتمال سقوط آزاد آن وجود دارد.

قیمت طلا در ماه ژانویه در بحبوحه ناپایداری بازار سهام، افزایش یافت لیکن در ماه جاری میلادی (فوریه) از شدت این افزایش ها کاسته شد. جمعه گذشته طلا بیشترین کاهش قیمت یکروزه خود را تجربه کرد که از دسامبر 2013 تاکنون سابقه نداشت.

یک کارشناس معاملات آتی طلا، گفت: هرچند قیمت طلا بعد از ظهر دیروز (دوشنبه) در حدود 0.5 درصد افزایش یافت، لیکن سطح قیمت به 1150 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت که تقریبا 90 دلار کمتر از سطح فعلی آن است.

تاد کلوین معاون ارشد بخش معاملات آتی و آپشن شرکت آمبروسینو آمریکا دیروز به شبکه تلویزیونی سی.ان.بی.سی گفت: اگر قیمت طلا به کمتر از 1150 دلار در هر اونس برسد، می تواند سقوط آزاد را تجربه کند و ما شاهد بازگشت خریداران به بازار برای خرید طلا باشیم.

کلوین گفت: قیمت طلا می تواند قبل از بازگشت خریداران به بازار، به یکهزار دلار در هر اونس کاهش یابد. هم اکنون فروش سهام طلا در نقطه اوج خود قرار دارد.

او گفت: با این وجود، عدم اطمینان ژئوپلیتیکی می تواند روند حرکت بازار طلا را تغییر دهد. عدم اطمینان های بسیاری وجود دارد که بر بازار طلا نیز تاثیر می گذارند، فشارهایی مانند مذاکرات در حال انجام بدهی در یونان و برخورد نظامی میان نیروهای اوکراین و شورشیان طرفدار روسیه.

قیمت تحویل فوری طلا در ساعت 05:24 روز سه شنبه به وقت گرینویچ در بازار لندن با 0.07 درصد کاهش به 1238.17 دلار در هر اونس رسید.

در بازار کامکس نیویورک نیز قیمت طلا در معاملات آتی با 0.19 درصد کاهش به سطح 1239.10 دلار در هر اونس تنزل کرد.

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------