آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

ترکان پاسخ داد: اصلی ترین هدف دولت از قانون هدفمندی یارانه ها چه بود؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,پرداخت یارانه

دبیر شورایعالی هماهنگی مناطق آزاد کشور گفت:هدف قانونگذار از آزاد سازی قیمت ها پرداخت یارانه نبوده اگر چه برای اقشار ضعیف و كم درآمد پرداخت یارانه لازم و ضرورت است ولی دراجرای این قانون اصلاح روند مصرف انرژی به عنوان اصلی ترین هدف مدنظر دولت است كه بهره گیری از خودروهایی كه بدون سوخت بنزینی كار می كنند یكی از راههای رسیدن به این هدف خواهد بود.

علی اکبر ترکان عصر پنجشنبه در بازدید از نخستین خودروی برقی در جزیره کیش بیان داشت: منطقه آزاد کیش به عنوان پیشرو در اجرای صحیح طرح هدفمندی یارانه ها است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور اظهارداشت: قانون هدفمندی یارانه ها و آزاد سازی قیمت سوخت با هدف اصلاح الگوی مصرف برنامه ریزی و اجرا شده است.

مشاور رئیس جمهور منطقه آزاد کیش در کشورمان را در اجرای صحیح قوانین و مقررات، الگوی دیگر مناطق كشور دانست و افزود: جزیره کیش منطقه پیشرو در اجرای صحیح طرح هدفمندی یارانه هاست و طرح های آزاد سازی قیمت سوخت و استفاده از خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست، از جمله برنامه های این طرح است که در این جزیره اجرایی شده است.

اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------