آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران: اگر ما پنجشنبه را تعطیل کنیم، عملاً ۳ روز با جهان ارتباط داریم

عباس آرگون، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران، درباره لزوم تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه گفت: در خصوص تعطیلات پایان هفته…

از شهرک پوشاک چه خبر؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,وزارت صنعت

مدیر کل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح آخرین وضعیت ایجاد شهرک پوشاک، از طرح این موضوع در کارگروه پوشاک وزارت صنعت خبر داد.

گلناز نصراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این‌که ایده شهرک پوشاک برای توسعه این صنعت از ابتدا مطرح شده است، اظهار کرد: صنایع پوشاک باید در یک محل و در کنار همدیگر باشند تا بتوانند از خدمات یکدیگر استفاده کنند.

وی با بیان این‌که صحبت‌های اولیه در این باره انجام و طرح آن در کارگروه پوشاک وزارتخانه نیز مطرح شده است، گفت:‌ امیدواریم که طرح توجیحی این موضوع زودتر تدوین شود. البته این طرح هنوز در مراحل اولیه قرار دارد.

مدیر کل نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: اعضایی که کارگروه پوشاک وزارت صنعت را تشکیل می‌دهند تولیدکنندگان پوشاک هستند و زمان طرح این موضوع کسی مخالفتی نکرد.

نصراللهی با بیان این‌که در حال انجام مطالعات روی این طرح هستیم، گفت: مطالعات نشان می دهد بسیاری از کشورهایی که صنعت پوشاک آن ها دچار تحول شده است از ایجاد شهرک‌های پوشاک کار خود را شروع کرده اند.

وی ادامه داد: ایجاد این شهرک مانعی برای هیچ یک از تولیدکنندگان ایجاد نمی کند و به طور کلی ایده‌ای است که واحدهای دوزندگی را در کنار هم قرار داده تا از امکانات هم استفاده کنند.

مدیر کل نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: این شهرک در صورت ایجاد دارای مرکز مد، بازاریابی و توسعه صادرات خواهد بود.
اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------