آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

قیمت‌های واقعی و پیشنهادی آپارتمان در شمال تهران + جدول



یک واحد مسکونی به متراژ 196 متر، 3 سال ساخت در محله فرمانیه، متری 10 میلیون و 900 هزار تومان برای فروش به بازار مسکن معرفی شده است.

همچنین فایل دیگری که در این سایت آگهی شده، به این شرح است: در خیابان دزاشیب مالکی واحد مسکونی 112 متری خود را متری 8 میلیون و 500 هزار تومان برای فروش پیشنهاد کرده است و 12 سال نیز از عمربنای این واحد می‌گذرد. نکته جالب و قابل توجه این دو مورد فایل فروشی مربوط به «قیمت فروش قطعی» مشابه این واحدها است که در سایت سامانه بازار املاک ایران قید شده است، چراکه این بار «قیمت پیشنهادی فروش» در مقایسه با «قیمت قطعی فروخته شده» از ارزش کمتری برخوردار است.

 

بر اساس قیمت عنوان شده در سامانه بازار املاک ایران یک واحد مسکونی 192 متری 4 سال ساخت در محله فرمانیه متری 10 میلیون و 920 هزار تومان خریداری شده است. این در حالی است که در فایل پیشنهادی فروش واحد مشابه، مالک ارزش هر متر را 10‌میلیون و 900 هزار تومان اعلام کرده است.

 

تفاوت قیمت 20 هزار تومانی بین قیمت پیشنهادی و قیمت قطعی در ازای هر متر مربع شاید مبلغ چشمگیری نباشد اما مبلغ 20 هزار تومان برای 192 متر برابر است با 3 میلیون و 840 هزار تومان. ستون امروز نبض بازار به معرفی قیمت قطعی تعدادی واحد مسکونی فروخته شده در منطقه یک تهران به نقل از سامانه بازار املاک ایران پرداخته است و از طرف دیگر قیمت‌های قطعی فروش را با نرخ‌های پیشنهادی فروش اعلام شده در سایت ایران فایل مورد مقایسه قرار داده است.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,بازار مسکن

 اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------