آخرین خبر درباره جزییات افزایش قیمت بنزین در سال 94



اخبار,اخبار اقتصادی , قیمت بنزین

ناصر سودانی، نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی روزآمد در رابطه با قیمت بنزین در سال آینده توضیح داد.

در حالیکه گمانه زنی هایی در رابطه با افزایش قیمت بنزین در سال 1394 مطرح شده بود اما بر اساس گفته های نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند.

به گزارش خبرآنلاین ناصر سودانی، نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی روزآمد که هر صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود در واکنش به خبر افزایش قیمت بنزین در سال 1394 گفت: « صادقانه بگویم توپ در زمین دولت است. »

این نماینده مجلس در توضیحات خود اینگونه در رابطه با وضعیت قیمت بنزین در سال آینده توضیح داد: « ما در خصوص بنزین مشکلات عدیده ای داریم. یکی از مشکلات آن قاچاق روزانه حدود ده میلیون لیتر بنزین است.»

سودانی افزود: « از طرفی هم مصرف بی رویه هم دارد اما امسال دولت و مجلس در نظر داشتند تغییری صورت نگیرد؛ گرچه صحبت بوده بنزین آزاد 1000 تومانی 1050 تومان شود و بنزین سهمیه ای از 700 به 735 تومان افزایش پیدا کند. »

او در ادامه گفت: « توپ در زمین دولت است. دولت اگر بخواهد هدفمندی یارانه ها را بر اساس نوسان در حامل های انرژی اعمال کند، دستش باز است. البته دولت این نظر را ندارد ما هم همین برنامه را تعیین می کنیم چون بنزین کالای استراتژیک است.» 

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------