آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده است. به…

فروش رنوی فرانسه به ایران متوقف شد



اخبار,اخبار اقتصادی ,فروش رنوی فرانسه به ایران

فروش رنوی فرانسه به ایران در دومین ماه سال جاری میلادی متوقف شد.

به گزارش تسنیم، شرکت خودروسازی رنوی فرانسه اعلام کرد عرضه محصولات این شرکت به ایران در دومین ماه سال جاری میلادی متوقف شده و به صفر رسیده است.

این شرکت در نخستین ماه سال جاری میلادی 2050 دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده بود اما در ماه فوریه هیچ محصولی را روانه بازار ایران نکرده است. فروش رنو به ایران در ماه ژانویه نیز کاهش یافته و نسبت به ماه قبل از آن نصف شده بود.

بر این اساس مجموع فروش رنوی فرانسه به ایران در دوماهه نخست سال جاری میلادی 2050 دستگاه بوده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افت 35درصدی داشته است. رنو در دوماهه نخست سال 2014 بالغ بر 3هزار و 150 دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده بود.

کل فروش رنو به ایران در سال میلادی گذشته 36هزار و 300 دستگاه اعلام شده است. فروش رنو به ایران در سال 2014 نسبت به مدت مشابه سال قبل افت 9درصدی داشت. رنو در سال 2013 بالغ‌ بر 39هزار و 600 دستگاه خودرو به ایران صادر کرده بود.

رنو در سال 2012 نیز 100هزار و 783 دستگاه از محصولات خود را به ایران فروخت. این شرکت فرانسوی در سال 2011 بالغ‌بر 93هزار و 626 دستگاه خودرو در ایران به فروش رسانده بود.

خودرو لوگان پرفروش‌ترین محصول این شرکت در ایران است که با نام ال90 و به‌صورت سی‌کی‌دی در این کشور تولید می‌شود.

اخبار اقتصادی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------