چه مقدار بنزین در عید دود شد



اخبار,اخبار اقتصادی , آمار مصرف بنزین در نوروز

در ۱۴ روز اول سال ۹۴، و در جریان مسافرت‌های نوروزی یک میلیارد و ۱۰۳ میلیون لیتر بنزین در کشور سوزانده شد که بیشترین میزان مصرف مربوط به روز ۱۲ فروردین با ۱۰۵.۳ میلیون لیتر بوده است.

به گزارش فارس، در ۱۴ روز اول سال ۹۴، و در جریان مسافرت‌های نوروزی یک میلیارد و ۱۰۳ میلیون لیتر بنزین در کشور سوزانده شد که بیشترین میزان مصرف مربوط به روز ۱۲ فروردین با ۱۰۵.۳ میلیون لیتر بوده که رکورد مصرف روزانه بنزین در کشور را شکست، رکورد مصرف سال گذشته مربوط به ۲۸ اسفند ماه با مصرف ۱۰۳ میلیون لیتر و در ۱۲ فروردین سال گذشته نیز ۱۰۱ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است.
 
بر اساس این گزارش کمترین میزان مصرف در سال ۹۴ در روز ۱۴ فروردین با مصرف ۶۵ میلیون لیتر ثبت شده است.
 
بیشترین میزان مصرف بنزین در کشور در سال ۱۴ روز اول سال ۹۴، مربوط به منطقه تهران و پس از آن اصفهان، فارس و خراسان رضوی بوده است.
 
*مصرف گازوئیل ۸ درصد کاهش یافت
به گزارش فارس، در ۱۴روز نخست سال ۹۴، حدود ۵۹۱ میلیون لیتر نفت گاز مصرف شد که در مقایسه با سال گذشته ۲۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد چنانکه در ۱۴ روز اول سال ۹۳، حدود ۸۲۳ میلیون لیتر گازوئیل در کشور مصرف شده بود.
 
به گزارش فارس، از ۲۸ اسفند ۹۳ تا ۱۴ فروردین ۹۴ بیش از ۹ میلیون لیتر سوخت شامل بنزین و نفت‌گاز به ۳۵۲۷ شناور مسافرتی و تفریحی در بنادر آبادان، بوشهر و هرمزگان تحویل شده است.
 
بر اساس این گزارش، در دوره یاد شده ۵۶ میلیون لیتر سوخت هوایی در قالب ۱۰ هزار و ۸۶۷ سوخت‌گیری در ایام نوروز به هواپیماها تحویل شده است که فرودگاه‌های امام خمینی، مهرآباد و مشهد بیشترین میزان سوخت‌گیری را ثبت کرده است.
 
به گزارش فارس، در بازده زمانی اول تا ۱۴ فروردین بیش از ۵۰ میلیون تراکنش (تعداد سوخت‌گیری خودرو و موتورسیکلت) در سامانه هوشمند سوخت ثبت شده است که بالاترین مراجعه در ۱۲ فروردین با بیش از ۴.۴ میلیون تراکنش و کمترین میزان هم در ۱۴ فروردین با ۲.۹ میلیون تراکنش ثبت شده است.

اخبار اقتصادی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------