آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

قیمت خودرو افزایش یافت/ آخرین تحولات بازار خودرو



اخبار,اخبار اقتصادی , بازار خودرو

در حالی این روزها مردم منتظر کاهش قیمت خودرو پس از توافق لوزان هستند، اما در مقابل برخی از خودروسازان قیمت محصولات خود را از 200 هزار تومان تا یک میلیون تومان افزایش دادند.

مردمی که این روزها در انتظار ارزان شدن قیمت خودرو هستند، هم‌اکنون با افزایش قیمت محصولات خودروسازها مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، گزارش‌ها حاکی از آن است که گروه خودروسازی سایپا و پارس‌خودرو قیمت جدید محصولات خود را طبق دستورالعملی به نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور اعلام کرده‌اند.

بر این اساس، انواع خودرو پراید حدود 200 هزار تومان نسبت به اسفندماه 1393 گران‌تر شده است. همچنین انواع خودرو تیبا نسبت به سال گذشته با رشد قیمت 200 هزار تومانی روبه‌رو بوده و خودرو تندر90 نیز حدودا یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. در همین حال، خودروهای وارداتی از قبیل سراتو یک میلیون تومان نسبت به اسفندماه 1393 رشد قیمت داشته است.

این افزایش قیمت‌ها که از 200 هزار تا یک میلیون تومان اتفاق افتاده، طبق دستورالعمل نوزدهم فروردین‌ماه 1394 اعلام شده است، ولی در این دستورالعمل جمله‌ای نوشته شده که افزایش قیمت علی‌الحساب بوده و هنوز قیمت سال 1394 توسط شورای رقابت محاسبه نشده است.

این طور که پیداست، خودروسازان نه‌تنها به دنبال ارزان کردن خودرو نیستند، بلکه در پی گران کردن خودرو در هفته‌ها و ماه‌های آتی خواهند بود.

 

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------