اولین واکنش به قطع یارانه 5 گروه



اخبار,اخبار اقتصادی ,دریافت یارانه نقدی

مرکز آمار: هیچ اطلاع دقیقی به ما نرسیده و با ما مشورت نکرده اند

معاون مرکز آمار به حذف پنج دهک درآمدی از دریافت یارانه نقدی واکنش نشان داد. علیرضا زاهدیان گفت: کسی با ما مشورت نکرد؛ بعد از تشکیل سازمان هدفمندی، در پرداخت یارانه نقدی شناسایی دهک‌های کم درآمد، نقش مرکز آمار ایران توسط دستگاه‌های مسئول حذف شد.

علیرضا زاهدیان معاون طرح های آماری مرکز آمار ایران در پاسخ به این سوال که آیا "پزشکان"، "مالکان خودروهای لوکس"، "صاحبان صرافی‌ها"، "اعضای هیأت مدیره بانک‌ها و هیأت مدیره شرکت‌های خصوصی" و "افراد مقیم خارج از کشور" از دریافت یارانه نقدی را تایید می‌کنید یا خیر گفت: در این خصوص اطلاع دقیقی به مرکز آمار نرسیده و سازمان هدفمندی مستقلا عمل می‌کند.

او در خصوص نقش مرکز آمار در این زمینه گفت: در این خصوص هیچ مشورتی از مرکز آمار ایران نشده است و ما هیچ نقشی در این زمینه نداشتیم.

معاون طرح های آماری مرکز ایران گفت: بعد از تشکیل سازمان هدفمندی یارانه ها، در پرداخت یارانه نقدی شناسایی دهک های کم در آمد، نقش مرکز آمار ایران توسط دستگاه‌های مسئول حذف شد و ما تنها در زمینه جمع آوری اطلاعات خانوارها در دولت قبل مشارکت داشتیم.

امروز یکی از رسانه ها نوشت که یارانه "پزشکان"، "مالکان خودروهای لوکس"، "صاحبان صرافی‌ها"، "اعضای هیأت مدیره بانک‌ها و هیأت مدیره شرکت‌های خصوصی" و "افراد مقیم خارج از کشور" از ماه فرودین قطع شده است.

 اخبار اقتصادی - نسیم آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------