آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

سرنخ پول‌هاي بابک زنجاني در بانک‌هاي روسي



اخبار,اخبار اقتصادی , بابک زنجاني

يک مدير ارشد روسي مدعي شده است که حدود دو ميليارد يورو از پول بابک زنجاني در يکي از بانک‌هاي روسي وجود دارد. گويا اين بانک از نمايندگان شرکت نفت و بانک مرکزي ايران جهت مذاکره در اين باب و سفر به روسيه دعوت کرده‌ است.

به گزارش اقتصادنیوز به تازگي مديران شرکت « رز نفت روسيه» براي مذاکره در باب خريد و فروش فراورده‌‌هاي نفتي و گازي به ايران آمده و با شرکت ملي نفت و گاز مذاکره داشته‌‌اند.

يکي از مديران اين شرکت مدعي شده‌ است که يک بانک روسي اعلام کرده بيش از دو ميليارد يورو از پول بابک زنجاني را در اختيار دارد و از مديران شرکت نفت و بانک مرکزي دعوت کرده است که براي مذاکره در اين باره به روسيه سفر کنند.

حميد حسيني، عضو هيات نمايندگان اتاق بازرگاني ايران در گفت‌‌وگو با اقتصادنيوز در اين باره اظهار کرد: اخيرا در هتل اسپينانس با يکي از مديران شرکت رزنفت گاز روسيه ملاقات کرده‌ام که وي اعلام کرد اخيرا يک بانک روسي اعلام کرده بيش از دو ميليارد يورو از پول بابک زنجاني را در اختيار دارد.

حسيني ادامه داد: به گفته اين مدير ارشد شرکت «رز نفت روسيه» اين بانک روسي از نمايندگان شرکت نفت و بانک مرکزي جهت مذاکره و سفر به روسيه دعوت کرده است.

عضو هيات نمايندگان اتاق بازرگاني ايران با اشاره به اين که قطعا پذيرش اين ادعا سخت است، گفت: ولي بيان قاطعانه اين مدير ارشد روسي قابل پيگيري است و اميدوارم که اين وجه به بيت‌المال باز گردد.

اخبار اقتصادی - اقتصادنیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------