آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

کجا دلیل حذف یارانه نقدی را اعلام می‌کند؟



اخبار,اخبار اقتصادی , یارانه نقدی

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در جدیدترین اقدام، معترضان حذف یارانه اقشار پردرآمد را به بخشداری‌ها ارجاع داده و این افراد باید برای دریافت دلیل حذف از فهرست یارانه‌بگیرها فرم پر کنند.

به گزارش فارس، اپراتورهای سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها که پیش از این دلیل حذف یارانه اقشار پردرآمد را سفر به خارج از کشور و یا مالکیت خودروهای خارجی و سایر موارد اعلام کرده بودند، در جدیدترین اقدام در پاسخ به مراجعین اعلام می‌کند که دلیل حذف یارانه افراد پس از تکمیل فرم در بخشداری اعلام می‌شود.

خبرنگار فارس که پیش از این با سازمان هدفمندی یارانه‌ها به شماره(88902259 )021ساعت 09:16:59 صبح مورخ 2 اردیبهشت ماه امسال برای یافتن علت حذف یارانه پردرآمد اقشار پردرآمد تماس گرفته بود، امروز هم در تماس با همین شماره آخرین جزییات مربوط به حذف یارانه اقشار پردرآمد را جویا شد.

در این تماس تلفنی اپراتور که خود را مسئول پاسخگویی سوالات مربوط به یارانه معرفی کرد، درباره دلیل حذف یارانه اقشار پردرآمد گفت: افرادی که از فروردین ماه یارانه نگرفته‌اند، برای اطلاع از  علت حذف یارانه باید با بخشداری مکاتبه کنند.

وی گفت: معترضان باید با تکمیل فرم در بخشداری به نشانی میدان فاطمی کوچه غزالی نسبت به دریافت علت حذف یارانه اقدام کنند.

فایل صوتی مصاحبه شونده‌ها به همراه استعلام مرکز مخابراتی در خبرگزاری فارس موجود است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد.

این تماس تلفنی عادی با شماره تلفن ذکر شده برای دریافت آخرین اطلاعات و اخبار انجام شده است و برای اطلاع رسانی به مخاطبان پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

اخبار اقتصادی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------