چشم متقاضیان مسکن مهر به تلفن‌های همراه



اخبار,اخبار اقتصادی , مسکن مهر

با آن‌که عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از محاسبه قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر و اعلام پیامکی آن به متقاضیان خبر داده بود، با گذشت یک‌ماه، متقاضیان هنوز چشم انتظار دریافت پیامک مذکور هستند.

به گزارش تسنیم، عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ایران اواسط فروردین‌ماه امسال با اعلام این‌که قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر این شهر فاز به فاز در حال محاسبه است،گفت:بسته به وضعیت قرارگیری پروژه‌های مسکن مهر در فازها بین 2 تا 5.5 میلیون تومان در هزینه‌های آماده‌سازی مسکن مهر کاهش قیمت داریم.

غراوی با بیان این‌که مکانیسمی برای کمک به متقاضیان مسکن مهر پرند طراحی شده است، افزود:  بر این اساس متناسب با اراضی دولتی واقع در سایت‌های مسکن مهر به نوعی ارزش افزوده پیدا می‌کنند بخشی از سهم آماده‌سازی مرتبط با مسکن مهر که اراضی دولتی در آن مستقر است، شرکت عمران متقبل می‌شود. در واقع به نوعی هزینه‌های قابل پرداخت برای آماده‌سازی و محوطه‌سازی متقاضیان مسکن مهر کاهش می‌یابد. محاسبه قیمت نهایی پروژه‌ها فاز به فاز در حال انجام است، و آنرا از طریق پیامک به متقاضیان اعلام می‌کنیم تا برای امضای قرارداد مراجعه کنند و مابه‌التفاوت پرداختی از سوی متقاضیان مشخص می‌شود.

وی این را هم گفت که بر اساس آورده‌ای که متقاضیان پرداخت واحدها تکمیل و به آنها تحویل می‌شود.

اما با گذشت حدود یکماه خبری از اعلام قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر پرند نشده و متقاضیان این شهر همچنان چشم به تلفن‌های همراه خود دوخته‌اند تا شاید پیامک "اعلام قیمت نهایی" را دریافت کنند.

بسیاری از این متقاضیان در آستانه فصل نقل و انتقالات بازار مسکن امیدوارند پس از سال‌ها انتظار سرانجام بتوانند با خیالی آسوده در واحد مسکن مهر خود ساکن شوند. مدیران و مسئولان دولت کنونی و سابق وعده‌های فراوانی برای تحویل واحدهای مسکن مهر دادند، اما تاکنون هیچکدام از این وعده‌ها و زمانبندی‌های مختلف برای افتتاح محقق نشده است.

اخبار اقتصادی - تسنیم

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------