آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چشم‌انداز کاهش رشد اقتصاد ایران با رصد بانک جهانی

درحالی که دولت سیزدهم ماه‌هاست روی رشد بالای اقتصای در دو سال تازه سپری شده نسبت به سال‌های پیش از آن افتخار می‌کند، بانک…

نرخ اجاره‌بهای آپارتمان‌های 45 متری در تهران



اخبار,اخبار اقتصادی , بازار مسکن

درحالی که در ماه‌های آینده تقاضا در بازار اجاره افزایش می‌یابد نرخ واحد‌های 45 متری در شهر تهران حدود 990 هزار تومان است.

به گزارش ایسنا، با شروع سال جدید رفتن به سمت ماه هایی که از آن به عنوان ماه طلایی اجاره یاد می شود، انتظار تحرک بیشتر در زمینه اجاره بازار مسکن دور از ذهن نیست.
 
با توجه به ثبات در بازار مسکن و کمبود تحرک در این حوزه لزوم ثبات قیمت ها در بازار اجاره می تواند به مستاجران کمک کند تا با خیال آسوده تر وارد این بازار شوند.
 
به عقیده کارشناسان این حوزه در حال حاضر با توجه به پایین بودن قدرت خرید مردم و بالا بودن نرخ اجاره بها تلاش مسئولین در این حوزه برای ثبات قیمت اجاره در کشور امری ضروری است و تا زمانی که قدرت خرید مردم افزایش یابد و سرمایه داران با اعتماد وارد این بخش شوند، روند فعلی در این بازار ادامه دار خواهد بود.
 
قیمت اجاره بهای واحدهای 45 متری در نقاط مختلف شهر تهران به شرح زیر است:
یک واحد 45 متری واقع در خیابان سی متری جی، تک واحدی همراه با آسانسور به قیمت 2 میلیون پول پیش و 620 هزارتومان اجاره در نظر گرفته شده، که معادل پرداختی ماهانه آن با در نظر گرفتن 30 هزار تومان برای هر یک میلیون تومان ودیعه در بازار مسکن، حدود 680 هزار تومان است.
 
یک واحد آپارتمان 45 متری واقع در خیابان هفت تیر همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 10 میلیون تومان پول پیش و800 هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده، که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون 100 هزارتومان است.
 
یک واحد آپارتمان 45 متری واقع در خیابان دیباجی جنوبی همراه با پارکینگ و آسانسور به قیمت 12 میلیون تومان پول پیش و یک میلیون تومان اجاره داده می شود که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون 360 هزار تومان است.
 
یک واحد 45 متری واقع در میدان شهدا به قیمت 37 میلیون تومان رهن کامل داده می شود که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون 110 هزار تومان است.
 
یک واحد 45 متری واقع درمنطقه پیروزی، خیابان نبرد همراه با آسانسور و انباری به قیمت 20 میلیون تومان پول پیش و 300 هزارتومان اجاره داده می شود که معادل پرداختی ماهانه آن 900 هزار تومان است.
 
یک واحد 42 متری واقع در منطقه شهران همراه با پارکینگ، آسانسور و انباری به قیمت 20 میلیون تومان پول پیش و 500 هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و100 هزار تومان است.
 
همچنین یک واحد 45 متری واقع در خیابان قزوین همراه با انباری به قیمت 22 میلیون تومان رهن کامل داده می شود که معادل پرداختی ماهانه آن 660 هزار تومان است. 

 

متراژ منطقه امکانات قیمت (معادل پرداختی ماهانه)
45 متر خیابان سی متری جی آسانسور 680هزار تومان
45 متر خیابان هفت تیر پارکینگ و انباری یک میلیون و 100 هزار تومان
45متر خیابان دیباجی جنوبی همراه با پارکینگ و آسانسور یک میلیون و 360 هزار تومان
45متر میدان شهدا - یک میلیون و 110 هزار تومان
45متر خیابان پیروزی، نبرد همراه با آسانسور و انباری 900 هزار تومان
42متر خیابان شهرام، همراه با پارکینگ و انباری و آسانسور یک میلیون و 110 هزار تومان
45 متری خیابان قزوین انباری 660 هزارتومان

 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------