آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

قیمت خانه در زادگاه رییس‌جمهور



اخبار,اخبار اقتصادی , بازار مسکن

بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیشترین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در شهر سمنان، دو میلیون و 350 هزار تومان است که تقریبا معادل قیمت هر متر مربع آپارتمان در جنوب شهر تهران است.

مرکز استان سمنان، شهر سمنان است، که در سال 86 شهرستان مهدیشهر و در سال 91 شهرستان سرخه از آن تفکیک شدند.


شهرستان سرخه، زادگاه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور منتخب مردم، در استان سمنان در فاصله 180 کیلومتری شرق تهران و در 20 کیلومتری مرکز استان سمنان قرار دارد.


شهرستان سرخه از شرق به شهرستان سمنان، از شمال به استان تهران، از غرب به شهرستان آرادان و از جنوب به دشت کویر راه دارد، این شهرستان دارای یک شهر (شهر سرخه)، دو دهستان (هفدر و لاسگرد) و 14 روستا شامل، مؤمن آباد، افتر، لاسجرد، اروانه، بیابانک، صوفی‌آباد، امامزاده عبدالله و عبدالله‌آباد بالا، عبدالله‌آباد پایین، ایج، جوین، شاهزاده محمد زید، اسدآباد و آلدره است که اکثر آپارتمان‌های مسکونی در شهر سرخه واقع شده است و قیمت هر متر مربع منزل مسکونی در این شهر نهایتاً 1.4 میلیون تومان است.


شهرستان سمنان نیز همانند سایر شهرستان‌های ایران دارای آپارتمان‌های مسکونی است، با این تفاوت که رنج قیمت‌ها در این شهر، فاصله زیادی با یکدیگر ندارند.


ارزان‌ترین آپارتمان در شهر سمنان با قیمت هر مترمربع 390 هزار تومان و گران‌ترین با قیمت هر متر مربع دو میلیون و 350 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

اخبار اقتصادی - اقتصادنیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------