آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

هشدار درباره افزایش قیمت در پی گرانی بنزین



اخبار,اخبار اقتصادی , یکسان سازی نرخ بنزین

مالیات بر ارزش افزوده، قیمت گذاری دولتی، بیمه و بازنشستگی و تسهیلات بانکی از جمله موارد گلایه نمایندگان اصناف از دولت بوده است.

رئیس اتاق اصناف ایران: هیچ کدام از اصناف کشور حق ندارد به بهانه افزایش یا یکسان سازی نرخ بنزین و گازوییل و به صورت خودسر قیمت کالا و خدمات خود را افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی فاضلی که در دومین اجلاس دور ششم اتاق اصناف ایران و در جمع نمایندگان اصناف سراسر کشور سخن می گفت ، افزود : بنزین در برخی اصناف کمترین تاثیر را دارد و در برخی دیگر هیچ نقشی در افزایش قیمت تمام شده ندارد و اینکه عده ای تلاش کنند دولت را ناکارآمد جلوه دهند امر پسندیده ای نیست و قطعا مورد حمایت اصناف هم نیست.

وی افزود: نباید در این مقطع فعلی، در کالاها، دستمزد و خدمات شاهد افزایش قیمت باشیم اما در عین حال از دولت و وزارت صنعت می خواهیم درخواست برخی اصناف درخصوص افزایش قیمت تمام شده را بررسی کند.

فاضلی از فعالیت 630 هزار بنگاه و واحد اقتصادی کوچک و بزرگ و 3 میلیون واحد صنفی در سراسر کشور  خبر داد و گفت: در ایران به ویژه در بخش خدمات نسبت به استانداردهای جهانی تعدد بنگاه زیادی دارد و بنگاه محوری شاخص اول اقتصاد ایران است پس باید آن را باور کنیم و به فعالان این بخش احترام بگذاریم.

در این اجلاس که با حضور 140 نفر از نمایندگان اصناف سراسر کشور و با حضور مسئولان و وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد ، برخی نمایندگان اصناف سراسر کشور در سخنانی مسایل و  مشکلات خود را بازگو کردند.

مالیات بر ارزش افزوده، قیمت گذاری دولتی، بیمه و بازنشستگی و تسهیلات بانکی از جمله موارد گلایه نمایندگان اصناف از دولت بوده است.

 

اخبار اقتصادی - خبرگزاری صدا و سیما

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------