آخرین خبر درباره تأثیر سوخت تک نرخی روی قیمت جابه‌جایی مسافر



اخبار,اخبار اقتصادی ,افزایش نرخ سوخت

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری اعلام کرد که با هماهنگی‌هایی که با انجمن‌های صنفی رانندگان جاده‌ای صورت گرفت قرار است هیچ گونه افزایش قیمتی در هزینه جابه‌جایی مسافران در مقطع کنونی نداشته باشیم.

محسن حاجی اسماعیلی  درباره تأثیر افزایش نرخ سوخت بر روی قیمت جابه‌جایی مسافر با ناوگان عمومی جاده‌ای کشور گفت: با هماهنگی‌هایی که با انجمن‌های صنفی در این خصوص صورت گرفته آن‌ها درخواستی برای افزایش قیمت ارائه نخواهند کرد.

به گزارش خبرآنلاین مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تأکید کرد: انجمن‌های صنفی مسافر و به تبع آن رانندگان جاده‌ای با این تصمیم منطقی خود شعار امسال را عملی و محقق کرده‌اند.

وی با یادآوری اینکه هرگونه افزایش قیمت حمل و نقل در شرایط کنونی اثر روانی در پی دارد ادامه داد: ثبات نرخ جابه‌جایی مسافر در این شرایط از ضروریات بود که این مهم با کمک رانندگان در حال محقق شدن است.

حاجی اسماعیلی با بیان اینکه این افزایش نرخ سوخت تأثیر ناچیز و اندکی بروی هزینه‌ها حمل دارد٬ گفت: این هزینه‌ها از سوی خود رانندگان مدیریت می‌شود و افزایش قیمتی وجود نخواهد داشت.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در صورتی که مردم افزایش قیمتی را مشاهده کردند٬ می‌توانند با سامانه 141 تماس برقرار کنند و  موارد اعتراضی خود را از این طریق به مسئولان مربوط اطلاع دهند.

پیش از این داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفته بود طبق محاسباتی که همکاران ما انجام داده‌اند افزایش قیمت گازوئیل تأثیر مستقیم ۲ درصدی در حمل و نقل مسافر خواهد داشت و اگر تأثیر تورمی غیر مستقیم افزایش نرخ حامل‌های انرژی را نیز در این بخش محاسبه کنیم این تأثیر کمتر از ۳ درصد خواهد شد.

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------