مشکلات مسکن مهر از محورهای استیضاح آخوندی



اخبار,اخبار اقتصادی ,استیضاح آخوندی

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی تقاضای استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه فردا کمیسیون متبوعش خبر داد.

سیدمهدی هاشمی درگفت وگو با خانه ملت، با اشاره به دستور کار کمیسیون عمران مجلس درهفته جاری،ازبررسی تقاضای استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی درجلسه فردا یک شنبه (24 خرداد) کمیسیون متبوعش خبر داد.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی،با یادآوری تغییر و اصلاح بخشی از آیین نامه درخصوص رسیدگی به تقاضای استیضاح وزرا،افزود:طبق تغییر صورت گرفته بررسی طرح استیضاح آخوندی ابتدا به کمیسیون عمران مجلس ارجاع شد.

وی ادامه داد: با ارجاع طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی به کمیسیون عمران مجلس این کمیسیون باید ظرف مدت یک هفته نسبت به بررسی آن اقدام کند که طبق قانون فردا زمان بررسی این طرح است.

این نماینده مردم درمجلس نهم،درتشریح محورهای استیضاح آخوندی،تصریح کرد:استیضاح وزیر راه و شهرسازی با 7 محور ازجمله مسکن مهر و مشکلات آن، وضعیت حمل و نقل ریلی،انتصابات دراین وزارتخانه و غیره به کمیسیون عمران مجلس ارجاع شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،یادآورشد: با اتمام بررسی طرح استیضاح آخوندی در کمیسیون عمران ،ارجاع طرح به هیات رئیسه مجلس برای قرائت و بررسی نهایی در صحن مجلس در هفته جاری صورت خواهد گرفت.

اخبار اقتصادی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------