بررسی آثار افزایش نرخ بنزین و مشکلات جایگاه‌داران



اخبار,اخبار اقتصادی ,افزایش نرخ بنزین

سخنگوی کمیسیون انرژی از بررسی آثار افزایش نرخ بنزین و مشکلات جایگاه‌داران پمپ بنزین با حضور مسئولان ذیربط در کمیسیون متبوعش خبر داد.

حسین امیری خامکانی درگفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستور کار فردا(سه شنبه 30 تیر) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، از بررسی آثار افزایش نرخ بنزین ومشکلات جایگاه داران پمپ بنزین با حضور مسئولان ذیربط در کمیسیون متبوعش خبر داد.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم دولت در رابطه با افزایش نرخ بنزین آثار اقتصادی داشته است، اظهار داشت: این افزایش نرخ بر روی مصرف بنزین، حمل و نقل و صنعت تاثیرگذار بوده است.

ایجاد مشکلات در چند روز اخیر در جایگاه های سوخت
امیری خامکانی با اشاره به مشکلات چند روز اخیر درجایگاه های سوخت،افزود: انتقاداتی از سوی جایگاه داران سوخت بنزین مطرح شده که در جلسه فردا مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در مجلس مصوبه ای در رابطه با فروش سوخت تصویب شده است، ادامه داد: در این مصوبه شرایط فروش از کارمزدی به حق العمل کاری تبدیل شد، که هنوز اجرایی نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، شرایط فروش سوخت را یکی از مشکلات جایگاه داران سوخت دانست و گفت: این یکی از بحث های جدی بین وزارت نفت و جایگاه داران است که این مشکل را در کمیسیون رفع می کنیم.

اخبار اقتصادی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------