داشتن خانه و پراید ملاک حذف یارانه نیست



اخبار,اخبار اقتصادی , یارانه نقدی

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: داشتن یک خانه و خودروی پراید ملاک قطع یارانه نیست و مسئولان موظف اند به اعتراضات پاسخ شفاف ارائه کنند.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه گفته می‌شود یارانه برخی کارمندان و حقوق‌بگیران در تیرماه حذف شده است، اظهار داشت: دولت موظف است طبق قانون افرادی را که توانایی مالی بالا دارند و غیرنیازمند محسوب می‌شوند شناسایی و از یارانه نقدی حذف کند. در این بین امکان دارد تعدادی نیز که جزء این دسته نیستند، حذف شده باشد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه به صرف داشتن یک خانه و ماشین معمولی نمی‌تواند افراد را از دریافت یارانه نقدی حذف کرد، عنوان داشت: قطعاً احتمال خطا در حذف افراد وجود دارد، اما باید افرادی که خود را نیازمند می‌دانند در سامانه اعلام شده از سوی وزارت رفاه اعتراض کنند.

وی افزود: دولت موظف است به اعتراضات درخواستی پاسخ دهد.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سؤال که طبق گفته مسئولان، پاسخ اعتراضات در 15 روز داده می‌شود، اما برخی از مخاطبان عنوان می‌کنند که چند ماه از اعتراض آنها گذشته و پاسخی دریافت نکرده‌اند، عنوان کرد: قطعاً مسئولان باید این موضوع و ملاک‌های اعلامی برای حذف را شفاف بیان کنند و در رابطه با پاسخگویی به اعتراضات به مسئولان مربوطه تذکر خواهیم داد.

اخبار اقتصادی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------