اجاره ماهانه نیم‌میلیارد تومان در تهران/لیست اجاره واحدهای تجاری پایتخت



یکی از گران‌ترین ساختمان‌های اداری برای رهن و اجاره در محله جردن با اجاره ماهانه 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که این مبلغ معادل 16 میلیارد و 666 میلیون تومان رهن کامل است.

به منظور صرفه‌جویی در پرداخت هزینه اجاره واحدهای اداری، برخی از مالکان این واحدها، ملک خود را به صورت همزمان در قالب اتاق‌های مجزا به مشاغل مرتبط با هم اجاره می‌دهند، به طوری که برخی از افراد که نیاز به فضای کاری گسترده‌ای ندارند می‌توانند با اجاره یک اتاق اداری در پرداخت مبلغ اجاره صرفه‌جویی کنند.

اتاقی 15متری در گیشا با ودیعه پنج میلیون تومان و اجاره ماهانه 800 هزار تومان اجاره داده می‌شود که این اتاقی 15متری از یک واحد 110متری است؛ همچنین 15 متر از یک واحد 56‌متری به صورت سه روز در هفته به پزشكان و وكلا اجاره داده می‌شود.

واحدی 80متری نیز در هفت‌حوض نارمک با پنج میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهانه دو میلیون و 450 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

البته میزان مبلغ اجاره اتاق‌های اداری، همچون واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران متفاوت است. علاوه برمحله و موقعیت ملک، مواردی نظیر دارا بودن مبلمان اداری شیک، موکت یا پارکت بودن و زیبایی ظاهری اتاق و از همه مهمتر اتصال به خطوط پرسرعت اینترنت و نیز دارا بودن تلویزیون ال‌سی‌دی، داشتن کامپیوتر و همچنین دارا بودن پارکینگ و حتی چشم‌انداز زیبا از جمله مواردی است که در تعیین اجاره‌‌بهای اتاق‌های اداری نقش موثری دارد.

اما بیشتر مالکان ساختمان‌های اداری را به صورت یکجا اجاره می‌دهند، ساختمانی اداری درجردن دارای دو واحد 350متری و 23 واحد 130متری به همراه 70 متر پارکینگ با اجاره ماهانه 500 میلیون تومان اجاره داده می‌شود که این مبلغ معادل رهن کامل 16 میلیارد و 666 میلیون تومان است.

 

اخبار,اخبار اقتصادی , گران‌ترین ساختمان‌ ها


اخبار اقتصادی - اقتصادنیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------