آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

ضیافت شام ظریف برای فعالان اقتصادی



اخبار,اخبار اقتصادی ,محمدجواد ظریف

دفتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در دعوتنامه ای که برای برخی از فعالان اقتصادی ارسال کرده، آنها را به ضیافت شامی که فردا شب در وزارت امور خارجه برگزار می شود، دعوت کرده است.

در حالی محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ورود دو وزیر امور خارجه و صنعت ایتالیا به ایران خبر می دهد که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه، برای میزبانی در ضیافت شام، به جمعی از فعالان اقتصادی نامه نوشته و آنها را دعوت کرده است.

 امروز محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر از ورود یک هیات ایتالیایی به تهران داد. او که در جمع فعالان اقتصادی سخن می‌گفت، اعلام کرد که هیاتی از ایتالیا برای مذاکره و برقراری روابط تجاری و سرمایه گذاری، امروز وارد تهران می‌شوند.

نعمت زاده گفت که میزبان وزیر صنعت ایتالیا است و محمدجواد ظریف هم، از وزیر امور خارجه ایتالیا میزبانی خواهد کرد. او البته به این نکته هم اشاره کرد که همراه این دو وزیر، هیاتی بلندپایه از تجار و سرمایه گذاران ایتالیایی حضور دارند و بنابراین محسن جلال‌پور، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، میزبان آنها خواهد بود.

به همین منظور، دفتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در دعوتنامه ای که برای برخی از فعالان اقتصادی ارسال کرده، آنها را به ضیافت شامی که فردا شب در وزارت امور خارجه برگزار می شود، دعوت کرده است.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور دیشب در گفتگوی زنده تلویزیونی بر این نکته تاکید کرد که ایران از این پس قرار نیست به محلی برای واردات کالاهای خارجی باشد بلکه در پیام‌هایی که این روزها با روسای جمهور، نخست‌وزیران و نمایندگان کشورهای خارجی مشتاق به ورود به بازار ایران از سوی او و تیم اقتصادی اش رد و بدل می‌شود، تنها یک چیز است و آن اینکه ادامه روند گذشته در همکاری اقتصادی با کشورهای خارجی دیگر امکان پذیر نیست و باید به جای ورود کالا، سرمایه و تکنولوژی روز دنیا به ایران وارد شود.

 

اخبار اقتصادی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------