ربیعی: یارانه طبقات پایین جامعه قطع نمی‌شود



اخبار,اخبار اقتصادی , یارانه نقدی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یارانه طبقات پایین جامعه حفظ می‌شود، گفت: می‌خواهیم امنیت غذایی را در سفره‌های طبقات پایین جامعه ایجاد کنیم.

علی ربیعی ظهر امروز در جمع بازنشستگان تامین اجتماعی در کانون فرهنگی‌ تربیتی شهید باهنر لاهیجان و جمعی از شالیکاران و مردم این شهرستان اظهار کرد: گیلان و لاهیجان تاکنون انسان‌های بزرگی را در تاریخ سیاسی کشور داشتند که در تحولات بزرگ اجتماعی ایران تاثیرگذار بوده‌اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری استاندار اسبق گیلان و کریمی معاون عمرانی وی تصریح کرد: ترورهایی که هیچ منطقی نداشت موجب شهادت این عزیزان شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: زمانی که کارمان را آغاز کردیم فضایی توأم با ناامیدی حاکم بود و اشتغال به صفر رسیده و آثار تحریم بر زندگی مردم به وضوح قابل رؤیت بود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به‌ کار گرفتیم تا واقعیات را به مردم بگوییم و تمام اقدام‌ها کارشناسانه باشد.

ربیعی با اشاره به اینکه باید برای نسل آینده برنامه‌ریزی کنیم، ادامه داد: نباید شادی‌های کوتاه‌مدت به مردم هدیه کرد بلکه باید با تصمیم‌گیری‌های مناسب شادی به ملت بخشید.

وی با تصریح بر اینکه شهر لاهیجان به صورت ذاتی زیباست، یادآور شد: لاهیجان باید حق بیشتری به لحاظ خدمات و گردشگری داشته باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره وضعیت چای تصریح کرد: موضوع چای برای دولت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تاکنون در چهار مرحله این موضوع مطرح و بررسی شده است.

وی اظهار کرد: درباره بیمه سلامت بخش اعظمی از مردم حاشیه لاهیجان زیرپوشش آن قرار گرفته‌اند و سعی داریم بهترین خدمات را بدون دریافت وجهی در بیمارستان‌های کشور ارائه کنیم.

ربیعی به موضوع یارانه اشاره کرد و با بیان اینکه یارانه طبقات پایین حفظ می‌شود، گفت: می‌خواهیم امنیت غذایی را در سفره‌های طبقات پایین جامعه ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تا پایان سال 95 سعی داریم تمام خانواده‌های زیر نظر تامین اجتماعی صاحبخانه شوند، یادآور شد: طرحی را دنبال می‌کنیم که در یک یا دو سال آینده هیچ فرزند معلولی به دنیا نیاید.

این مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات بیمه تکمیلی و سفرهای زیارتی را از جمله خدمات برای بازنشستگان تامین اجتماعی دانست.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم به مردم آمار دروغ دهیم و تلاش می‌کنیم معوقات سال‌های گذشته مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را پرداخت کنیم.

اخبار اقتصادی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------