آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید…

ماجرای ارتباط نزدیک معاون جدید زنگنه با وی چیست؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,بیژن زنگنه

از رحمتی به عنوان یکی از مدیران نزدیک به زنگنه و طراح بند ق تبصره ۲ قانون بودجه ۹۳ و ماده ۱۵ قانون اصلاح مقررات مالی دولت یاد می‌شود/ این بند مجوزهای ویژه‌ای را به وزارت نفت برای سرمایه‌گذاری در بهینه‌سازی مصرف سوخت اعطا می‌کند

بیژن زنگنه پس قبول استعفای منصور معظمی معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت، با صدور حکمی محمد مهدی رحمتی را به عنوان معاون جدید خود در امور برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری منصوب کرد.

معظمی از یک ماه پیش استعفای خود را تقدیم زنگنه کرده بود که ظاهرا امروز این استعفا مورد قبول زنگنه قرار گرفته است. معظمی بیشتر با وجهه کارشناسی در صنعت نفت شناخته می‌شد و پس از استعفا از سمت مهم معاونت برنامه ریزی به تدریس در دانشگاه ادامه خواهد داد.

بر این اساس از ماه‌ها پیش اخباری درباره اختلاف نظر جدی زنگنه با معاون خود در راهروهای وزارت نفت شنیده می‌شد و معظمی پیش از این هم برای خروج از وزارت نفت تلاش کرده بود.

از سوی دیگر محمد مهدی رحمتی در حال حاضر رئیس هیئت مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت است و پیش از این معاونت نظارت راهبردی در معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور را بر عهده داشته است.

از رحمتی به عنوان یکی از مدیران نزدیک به زنگنه و طراح بند ق تبصره 2 قانون بودجه 93 و ماده 15 قانون اصلاح مقررات مالی دولت یاد می‌شود. این بند قانونی مجوزهای ویژه‌ای را به وزارت نفت برای سرمایه‌گذاری تا سقف 100 میلیارد دلار در بهینه‌سازی مصرف سوخت اعطا می‌کند.

 

اخبار اقتصادی - فارس

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------