آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

کارت ملی وثیقه وام میلیاردی شد



اخبار,اخبار اقتصادی,پرداخت وام اشتغال به روستاییان

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری جزئیات پرداخت وام اشتغال به روستاییان تا سقف 4 میلیارد تومان با کارمزد 3 درصد را تشریح کرد و گفت: وثیقه این وام کارت ملی است.

سید ابوالفضل رضوی از پرداخت تسهیلات ویژه برای رونق تولید و اشتغال درروستاها خبر داد و آن را  گامی در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: این تسهیلات به شرکت های تعاونی روستایی پرداخت می شود و سقف آن 4 میلیارد تومان و کارمزد آن 3 درصد است.

وی گفت: در اجرای این طرح، سهم آورده یک شرکت تعاونی با عضویت 20 خانوار40 درصد و سقف تسهیلات آن 750 میلیون تومان است، اما اگر تعداد اعضاء به 50 خانوار افزایش یابد، سقف تسهیلات به یک میلیارد تومان افزایش و سهم آورده اعضاء به 35 درصد ،کاهش خواهد یافت.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر تعداد اعضاء شرکت تعاونی به 100 خانوار افزایش یابد، سقف تهسیلات 2 میلیارد تومان و سهم آورده اعضاء 30 درصد خواهد بود و اگر شمار اعضاء به 150 خانوار برسد، سهم آورده اعضاء به 25درصد کاهش و سقف تسهیلات به3 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی سقف تسهیلات قابل پرداخت به یک شرکت تعاونی با عضویت 200 خانوار را 4 میلیارد تومان و سهم آورده اعضاء را فقط 20 درصد اعلام کرد.

وی وثیقه این تسهیلات را کارت ملی اعضاء  شرکت  اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح تاکنون بیش از 200 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و در استاهای یزد و خراسان رضوی استقبال خوبی از طرح شده است.

به گفته رضوی اعضاء تعاونی لازم نیست ساکن یک روستا باشند ولی حتما باید واحد تو لیدی خود را در روستا راه اندازی کنند.

 

اخبار اقتصادی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------