آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چین تنها خریدار همه نفت خام ایران؟ / فروش نفت به بالاترین میزان از سال۲۰۱۹ رسید

صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶سال‌اخیر رسیده و به‌رغم تحریم‌های یک‌جانبه غرب، به اقتصاد این کشور برابر با…

سهام عدالت از سال ۹۶ قابل واگذاری است



اخبار,اخبار اقتصادی,سهام عدالت

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت : از اردیبهشت سال آینده با بیش از ۴۰ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت از طریق اینترنت تماس گرفته می شود تا اطلاعات آنها بازبینی ، تکمیل یا تصحیح شود.

میرعلی اشرف پوری حسینی افزود: در حال طراحی سخت افزار و نرم افزار این کار عظیم، سنگین و بزرگ هستیم تا وقتی وارد سال 95 شدیم این کار پرحجم را به خوبی انجام دهیم.


وی با بیان اینکه کار واگذاری سهام عدالت از سال 85 شده است ، گفت: قانون حکم کرده  است بخشی از سهام شرکت های سرمایه پذیر به مشمولان سهام عدالت اختصاص یابد.

پوری حسینی افزود : بر اساس قانون چون سهامداران پولی بابت این سهام نمی دهند از محل سود سهام پول سهم به خزانه پرداخت می شود و اگر کفایت نکرد باید از محل آورده نقدی سهامداران این کار انجام شود.

وی با اشاره به اینکه صورت های مالی شرکت های سرمایه پذیر تا اول مهر سال آینده به پایان می رسد ، گفت: بر اساس قانون بعد از این کار باید مبالغ سود این شرکت ها محاسبه و مابه التفاوت مبلغ سهم واگذاری از محل آورده نقدی سهامداران تأمین شود.

معاون وزیر اقتصاد افزود: در واقع پرداخت آورده نقدی به اول سال 96 موکول می شود تا در این زمان به مشمولان سهام عدالت اعلام کنیم که چقدر از سهمشان و چه بخشی قابل واگذاری است؟

 

اخبار اقتصادی - خبرگزاری صدا و سیما

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------