یارانه بهمن ماه افراد فاقد کارت ملی قطع می شود



اخبار,اخبار اقتصادی,یارانه نقدی

 معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 15 بهمن سال جاری آخرین مهلت تعیین تکلیف افراد فاقد کارت ملی است و هموطنانانی که نسبت به دریافت کارت ملی خود اقدام نکنند، یارانه بهمن آنان قطع می شود.

احمد میدری روز پنجشنبه در سفر به آبادان در گفت و گو با ایرنا گفت: از دفاتر پستی و پیشخوان دولت خواسته شده برای تعیین تکلیف بیش از یک میلیون و 900 هزار شهروندی که تاکنون کارت ملی دریافت نکردند، با مردم همکاری کنند.

وی اظهار داشت: با استناد به ماده 4 آئین نامه اجرایی و ماده 7 قانون هدفمندی یارانه ها، افراد بالای 18 سال که تاکنون کارت ملی خود را دریافت نکرده اند، حداکثر تا 15 بهمن فرصت دارند برای دریافت کارت ملی خود اقدام کنند.

میدری گفت: تاکنون حدود 300 هزار شهروند فاقد کارت ملی با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ثبت احوال، مشکل خود را برطرف کرده اند.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: تصمیمی در خصوص قطع یارانه ها از سوی دولت اتخاذ نشده است و میزان یارانه پرداختی به شهروندان نیز بر اساس آخرین تصمیم، 455 هزار ریال است.

وی اظهار داشت:در خصوص وضعیت پرداخت یارانه در سال آینده منتظر تصمیم مجلس شورای اسلامی هستیم.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور سخنرانی در همایش مدیران بیمه سلامت کشور به آبادان سفر کرده است.

نشست هماهنگی معاونان و روسای اسناد پزشکی سازمان بیمه سلامت کشور روز چهارشنبه با حضور جمعی از مدیران شرکت های بیمه گر، مدیران دانشگاه های علوم پزشکی و مدیران نظام سلامت کشور در آبادان برگزار شد.

 

اخبار اقتصادی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------