کسب گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان



گروه تولیدی صنعتی داتیس در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان با استعانت از الطاف الهی و بر اساس آیین نامه اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان ، پس از بررسی و ارزیابی، توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سمنان ، به استناد مصوبه کمیته فنی مستقر در آن سازمان ، موفق به دریافت گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بهروز اسودی با بیان این خبرگفت، گروه تولیدی صنعتی داتیس در سمنان گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد.

 

محصولات داتیس,شرکت داتیس,لوازم خانگی داتیس

 
وی در ادامه اظهار داشت ترویج بهره وری، کاهش قیمت تمام شده، ارتقا جایگاه مصرف کننده درتولید و بازار، افزایش کیفیت تولیدات داخلی  و کمک در تأمین و ذخیره سازی از انتظارت مصرف کننده و وظایف یک واحد تولیدی می باشد.


رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان سمنان با بیان اینکه بنگاه های اقتصادی نقش مهم و بسزایی در حرکت چرخ اقتصاد کشور دارند افزود، رضایت مردم و رعایت حقوق مصرف کننده در اولویت کار واحدهای تولیدی می باشد.


اسودی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل، تصریح کرد ما باید در تولید، اشتغال و صادرات هماهنگ شویم تا به اهداف اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------