آخرین اخبار از نحوه دریافت سبد کالا



اخبار ,اخبار اقتصادی ,دریافت سبد کالا

 

اخبار اقتصادی - دریافت سبد کالا فقط با ارایه کارت بانکی

سبد کالا با ارایه کارت بانکی متصل به حساب یارانه سرپرست خانوار تحویل داده می شود و افرادی که از طریق حساب پس انداز یارانه خود را می گیرند باید برای گرفتن سبد کالا کارت بانکی دریافت کنند.

بتازگی برای برخی از شهروندان پیامکی به این عنوان فرستاده شده ˈسبد کالا به شما تخصیص یافته اما شماره کارت شما برای تحویل سبد کالا به سامانه اعلام نشده استˈ.

سرپرستان خانواری که این پیامک را دریافت کرده اند مشمول دریافت سبد هستند اما باید با مراجعه به بانک حساب خود را به کارت متصل کنند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت هم به تازگی در اطلاعیه ای اعلام کرد خانوارهای مشمول سبد کالا و فاقد کارت بانکی هر چه سریعتر به بانک مربوطه برای صدور کارت جدید مراجعه کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده سرپرستان خانوار که مشمول طرح سبد کالای حمایتی بوده اند و دارای کارت بانکی نیستند و یا کارت بانکی آنها به هر دلیلی دچار مشکل شده است، باید پس از مراجعه به شعب بانک مربوطه نسبت به درخواست صدور کارت جدید اقدام کنند.

سرپرستان خانوار پس از صدور کارت جدید بانکی، از کاربر بانک مربوطه درخواست نمایند تا شماره کارت مربوطه جدید را در سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها ثبت کند.

شماره کارت مذکور 24 ساعت پس از انعکاس در سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها در سامانه سبد کالای حمایتی فعال و قابلیت دریافت کالا خواهند داشت.

اخبار اقتصادی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------