آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

احتمال افزایش 71درصدی قیمت سوخت



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت سوخت

 

اخبار اقتصادی - احمد توکلی مطرح کرد
احتمال افزایش 71درصدی قیمت سوخت

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در صورت تصویب مصوبه امروز تلفیق درباره هدفمندسازی یارانه‌ها، در سال آینده باید شاهد افزایش ۷۱ درصدی قیمت حامل‌های انرژی باشیم. 

احمد توکلی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مصوبه امروز کمیسیون تلفیق درباره هدفمندسازی یارانه‌ها اظهار داشت: تصویب نهایی این قانون در صحن علنی مجلس به منزله افزایش ۷۱ درصدی قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده است.

به گفته وی، در سال جاری سقف درآمدهای دولت از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی ۲۸ هزار میلیارد تومان بود که با افزایش این رقم به ۴۸ هزار میلیارد تومان، باید شاهد افزایش متوسط ۷۱ درصدی قیمت‌ها در این بخش باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است: دولت باید ابتدا به بررسی و رفع مشکلات هدفمندسازی یارانه‌ها می‌پرداخت و پس از اصلاح شیوه‌های اجرایی، قانون را در مسیر تکامل قرار می‌داد.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس در جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون تلفیق مقرر کردند تا برای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در سال 93 درآمد 48 هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شود که این موضوع با پیشنهاد اولیه دولت 3 هزار میلیارد تومان کمتر بوده و به احتیاط نزدیک‌تر است.

همچنین بر این اساس، تعیین قیمت حامل‌های انرژی و تشخیص پرداخت یارانه نقدی و یا غیرنقدی به خانوارهای هدف مطلقا با دولت خواهد بود.

اخبار اقتصادی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------