فروش اقساطی تسهیلات مسکن از 20 به 15 سال کاهش می‌یابد



اخبار ,اخبار اقتصادی ,بازار مسکن

 

اخبار اقتصادی - فروش اقساطی تسهیلات مسکن از 20 به 15 سال کاهش می‌یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: دوران مشارکت مدنی و فروش اقساطی تسهیلات مسکن از 20 به 15 سال کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن واحدی در صد و شانزدهمین جلسه ی شورای مسکن استان با اشاره به بخشنامه ی اخیر بانک مرکزی مبنی بر کاهش دوران مشارکت مدنی و فروش اقساطی تسهیلات مسکن از 20 به 15 سال از پایان خرداد 93 گفت: از پیمانکاران، انبوه‌سازان، خرده مالکان و تعاونی‌های مسکن مهر انتظار می رود تا از فرصت به وجود آمده استفاده کنند که در غیر این صورت پس از پایان مهلت مقرر، زمان بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر از 20 سال به 15 سال کاهش خواهد یافت و مسوولیت عواقب آن به عهده  متقاضیان خواهد بود

.وی از پیشرفت فیزیکی 87.75 درصدی پروژه‌های مسکن مهر استان خبر دا و گفت: آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان‌های قوچان، چناران و سبزوار را با حضور فرمانداران شهرستان های یادشده مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان این که سه هزار و 585 واحد مسکن مهر قوچان در حال احداث است، افزود: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در این شهرستان 62 درصد است و برای رفع مشکلات متعددی پروژه ها بایستی راه و شهرسازی موضوعات را تا پایان سال 92 حل و فصل کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بدون احتساب مسکن مهر شهر جدید گلبهار در شهرستان چناران نیز در مجموع 775 واحد مسکن مهر در حال احداث است که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داردو برخی از آن‌ها مشکل فنی دارند که مقرر شده است سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن برخورد با خاطیان اعم از ناظران و پیمانکاران آن ها را به مراجع قانونی معرفی کند.

واحدی درخصوص مسکن مهر سبزوار بیان کرد: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در این شهرستان 89.49 درصد و سه هزار و 966 واحد نیز در حال احداث است و عمده ی مشکل این واحدها خط انتقال فاضلاب است که در حال تامین اعتبار و اقدام لازم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ضمن تاکید بر مشارکت تمام دستگاه های اجرایی برای تامین روبناها، زیربناها و تکمیل انشعابات پروژه های مسکن مهر گفت: باید اهتمام مدیران تسریع در تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان و اتمام این طرح در استان باشد.
اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------