آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

بلیت نوروزی اتوبوس گران شد



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت بلیت اتوبوس

 

اخبار اقتصادی - بلیت نوروزی اتوبوس گران شد

این مسئول خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز کلیه واحدهای امدادی خودرو برای ارائه خدمات به مردم در تمام محورهای درون و برون استانی آماده خدمات رسانی هستند.

مدیرکل اداره کل حمل و نقل پایانه های البرز گفت: در طرح سفرهای نوروزی کرایه حمل و نقل ۲۰ درصد افزایش می یابد و این امر به علت ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات مطلوب از سوی رانندگان است.
 
به گزارش مهر، قاسم باقری مدیرکل اداره کل حمل و نقل پایانه های البرز گفت: برای سهولت در رفت و آمد مسافران در ایام نوروز پیش فروش بلیط های مسافرتی از ۱۱ اسفند ماه به صورت حضوری و اینترنتی برای مردم در سراسر کشور آغاز می شود.
 
وی در ادامه اظهار داشت: مکاتبات نهایی برای ترخیص سربازان و دانشجویان با مراکز نظامی و دانشگاهها انجام شده است تا با برنامه ریزی دچار ازدحام مسافران در روزهای پایانی سال نباشیم.
 
قیمت کرایه ها در سال جدید ۲۰ درصد افزایش می یابد
این مسئول خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز کلیه واحدهای امدادی خودرو برای ارائه خدمات به مردم در تمام محورهای درون و برون استانی آماده خدمات رسانی هستند.
 
باقری با اشاره به افزایش قمیمت کرایه ها تاکید کرد: در طرح سفرهای نوروزی کرایه حمل و نقل ۲۰ درصد افزایش می یابد و این امر به علت ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات مطلوب از سوی رانندگان است.
 
این مسئول در پایان افزود: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید افزایش قیمت ها با شیب ملایمی در جامعه اعمال خواهد شد. 

اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------