زمان آغاز فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری



اخبار,اخبار اقتصادی ,بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری

 

اخبار اقتصادی - از هفته آینده صورت می‌گیرد
آغاز فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری

در آستانه نوروز 93 و آغاز سفرهای نوروزی، پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری از 11 اسفند و پیش‌فروش حضوری بلیت اتوبوس در سراسر کشور به طور همزمان از 18 اسفندماه آغاز می‌شود.

محسن حاجی‌اسماعیلی - مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر - اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند برای خرید بلیت اینترنتی به نشانی www.mosaferyar.ir یا www.payaneh.ir و سایر سایت‌های ‌استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر مراجعه کنند.

وی افزود: پیش‌فروش حضوری بلیت در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت شرکت‌های مسافری تعدادی از دفاتر متمرکز در سطح شهر صورت می‌گیرد و نظارت بر نحوه عملکرد آنها توسط بازرسان ادارات کل استانی انجام می‌شود.

حاجی اسماعیلی با اعلام این که 1100 دفتر در پایانه‌ها و مراکز شهری خدمات سفرهای نوروزی را به مسافران ارائه می‌دهند، افزود: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده در زمینه به‌کارگیری حداکثر ظرفیت ناوگان تحت پوشش شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافربری، تعداد 19 هزار و 500 دستگاه اتوبوس که غالبا از نوع VIP و ویژ هستند، 35 هزار و 900 دستگاه مینی‌بوس و 35 هزار و 800 دستگاه سواری کرایه به منظور جابجایی مسافران نوروزی تأمین و تجهیز شده‌اند.

وی طرح جابجایی مسافران نوروزی را از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه سال 93 اعلام کرد و افزود: طرح ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی مشتمل بر تمهیدات لازم در جهت سرویس‌دهی مناسب و مطلوب از سوی این سازمان تهیه و جهت اجرا به کلیه ادارات حمل و نقل و پایانه‌های سراسر کشور ابلاغ شد و امید است با همکاری سایر سازمانهای خدمات‌دهنده به مسافران در جاده‌ها، امر جابه‌جایی روان و ایمن مسافران در ایام نوروز فراهم شود. 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------