آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

نرخ اجاره در تهران چگونه تعیین می شود؟



اخبار,اخبار اقتصادی , نرخ اجاره در تهران

 

اخبار اقتصادی - نرخ اجاره در تهران چگونه تعیین می شود؟

وی افزود: البته هر کسی نسبت به دارایی و املاک خود اختیار دارد و می‌تواند آن را با هر قیمت و نرخی اجاره دهد یا این‌که بفروشد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: هم‌اکنون اجاره واحدهای تجاری در تهران سر و سامان ندارد، چراکه هیچ نهادی برای سامان دادن و نظارت روی میزان نرخ اجاره در این بخش وجود ندارد.

حسام عقبایی در گفت‌وگو با اقتصادپرس با اشاره به وضعیت قیمت‌ها برای اجاره واحدهای تجاری در تهران اظهار داشت: هم‌اکنون اجاره واحدهای تجاری در تهران سر و سامان ندارد، چراکه هیچ نهادی برای سامان دادن و نظارت روی میزان نرخ اجاره در این بخش وجود ندارد.

وی افزود: البته هر کسی نسبت به دارایی و املاک خود اختیار دارد و می‌تواند آن را با هر قیمت و نرخی اجاره دهد یا این‌که بفروشد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران تصریح کرد: نرخ اجاره واحدهای تجاری در حال حاضر براساس مناطق، مرغوب بودن و پاخور بودن متفاوت است که هر کدام از این مسایل روی قیمت واحدها اثرگذار است.

عقبایی ادامه داد: هم‌اکنون نرخ اجاره در بخش‌هایی که از رفت‌وآمد بیشتری برخوردار هستند و در خیابان‌های اصلی قرار دارند، بسیار بیشتر از نرخ اجاره در خیابان‌های فرعی است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر البته مالکان روی این موضوع که در واحدهای تجاری خود یک نوع فعالیت صنفی ادامه پیدا کند، تاکید دارند.
اخبار اقتصادی - اقتصادپرس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------