هزینه ایجاد هر تخت بیمارستان چقدر است؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,هزینه ایجاد هر تخت بیمارستان

 

اخبار اقتصادی  - یک میلیارد تومان، هزینه ایجاد هر تخت بیمارستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: برای ایجاد هر تخت بیمارستان یک میلیارد تومان اعتبار لازم است که برای احداث یک بیمارستان 32 تختخوابی بیش از 32 میلیارد تومان اعتبار نیاز خواهد بود.

به گزارش ایسنا، عباسعلی جوادی در مراسم افتتاح شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوئین میان دشت، اظهار کرد: افتتاح یک شبکه مسؤلیت‌های زیادی برای دانشگاه علوم پزشکی ایجاد می‌کند.

وی گفت: اگر الان کلنگی برای احداث بیمارستان در این شهرستان زده شود، بهره‌برداری از آن حداقل تا 10 سال طول خواهد کشید و به همین جهت ساختمان فعلی دانشگاه پیام نور در حال حاضر مکان خوبی برای استقرار بیمارستان در این شهرستان است.

جوادی تصریح کرد: حقوق 26 هزار کارمند دانشگاه هر ماه 32 میلیارد تومان است و این در حالی است که دولت تنها 27 میلیارد تومان آن را پرداخت می‌کند و دانشگاه هر ماه با 5 میلیارد تومان کمبود بودجه مواجه می‌شود.

وی با اشاره به 2 برابر شدن تعرفه‌های بخش دولتی برای سال آینده گفت: در حقیقت پول این افزایش تعرفه را بیمه خواهد داد ولی درآمد حاصل از آن متعلق به بیمارستان خواهد بود که این امر سبب گسترش بیشتر خدمات بهداشتی در استان خواهد شد.

امیر هادی، سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین میان دشت نیز گفت: استقرار سریع بیمارستان از نیازهای مهم شهرستان است و استقرار بیمارستان در مکان فعلی دانشگاه پیام نور بوئین میاندشت امکان پذیر است. 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------