آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران: اگر ما پنجشنبه را تعطیل کنیم، عملاً ۳ روز با جهان ارتباط داریم

عباس آرگون، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران، درباره لزوم تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه گفت: در خصوص تعطیلات پایان هفته…

قیمت خودروهای یورو ۴ تغییر نمی‌کند



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت خودروهای یورو ۴

 

اخبار اقتصادی - قیمت خودروهای یورو ۴ تغییر نمی‌کند

مدیرعامل سایپا در واکنش به صحبت وزیر صنعت مبنی بر لزوم جلوگیری از افزایش قیمت خودروهای یورو ۴ گفت: قیمت خودروهای یورو ۴ قبلا تعیین شده و تغییری در این مورد نخواهیم داشت.

سعید مدنی در حاشیه افتتاح خط تولید لوله‌های آلومینیومی H.F در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که پرسید وزیر صنعت اخیرا از افزایش قیمت خودرو به واسطه تولید با استاندارد یورو 4 انتقاد کرده است، توضیح شما در این مورد چست، اظهار داشت: قیمت خودرو‌های تولیدی با استاندارد یورو 4 قبلا توسط سازمان حمایت و شورای رقابت تعیین و بر روی خودروها اعمال شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز قیمت خودروهای تولیدی با استاندارد یورو 2 و یورو 4 با یکدیگر متفاوت است، قیمت‌های خودروها تثبیت شده و تغییری در این مورد نخواهیم داشت.

مدنی در مورد قیمت‌گذاری خودروها در سال آینده نیز اظهار داشت: در قیمت‌گذاری خودروها تابع سیاست وزارت صنعت هستیم و تلاش ما این است که از طریق کاهش هزینه و افزایش تولید زمینه را برای پایین آمدن هزینه سربار تولید فراهم کنیم و تا جایی که امکان دارد افزایش قیمت نداشته باشیم.

وی افزود: در مورد قیمت پایه خودرو تابع سیاست وزارت صنعت هستیم ولی افزایش قیمت در برخی موارد مانند بیمه بر روی قیمت خودرو لحاظ خواهد شد.

مدیرعامل سایپا افزود: پیشنهادی برای افزایش قیمت خودرو نداشته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به تولید لوله‌های آلومینیومی مورد استفاده در تولید رادیاتور خودرو در کشور گفت: تولید داخلی این قطعه باعث کاهش قیمت تمام شده رادیاتور و در نتیجه پایین آمدن قیمت خودرو می‌شود.

وی افزود: یکی از مزیت‌های کشور دستمزد ارزان کارگر است و این مسئله روی قیمت تمام شده تولید تاثیر‌گذار است.

به گزارش فارس علیرضا کمیزی مدیرعامل یک شرکت تولید‌کننده رادیاتور خودرو نیز در جمع خبرنگاران گفت: تولید لوله‌های  آلومینیومی H.F باعث ارزآوری سالانه 7 میلیون دلار برای کشور خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر رادیاتور خودرو تولید شده در ایران به بیش از 25 کشور از جمله فرانسه، اسپانیا، اوکراین و روسیه صادر می‌شود.
اخبار اقتصادی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------