آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

شرط شورای رقابت برای مجوز افزایش قیمت خودرو



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت خودرو

 

اخبار اقتصادی - شرط شورای رقابت برای مجوز افزایش قیمت خودرو

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت با بیان اینکه تولیدکنندکان به شرط تولید محصولات با کیفیت امکان افزایش قیمت خواهند داشت، گفت: دو هفته آینده فرمول قیمت گذاری خودرو نهایی می شود.

عیسی امامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه در جلسه این هفته شورای رقابت که به تجدید نظر در فرمول قیمت گذاری خودرو پرداخت دو فاکتور مهم این فرمول مورد بررسی اعضا قرار گرفت، اظهارداشت: موضوع تورم و کیفیت محصولات دو فاکتور مذکور هستند که اعضا نقطه نظرات خود را در این رابطه اعلام کردند.

وی با بیان این مطلب که در جلسه بعدی شورای رقابت دو فاکتور دیگر نرخ ارز و عوامل تأثیر گذار بر تولید خودرو مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: امیدوارم با ارسال به موقع نرخ تورم بخشی از سوی بانک مرکزی موضوع تجدید نظر در  فرمول قیمت گذاری خودرو دو هفته آینده به پایان برسد.

این عضو ناظر مجلس در شورای رقابت اضافه کرد: بانک مرکزی در حال حاضر فقط نرخ تورم بخشی 11 ماه سال 92 را به شورا ارسال نموده است و هنوز اطلاعات نهایی در مورد 12 ماه سال 92 به دست شورای رقابت نرسیده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود به مزیت های جدید فرمول قیمت گذاری خودرو اشاره کرد و گفت: در فرمول گذشته قیمت گذاری خودرو موضوع کیفیت و کمیت خودرو به حالت ایجابی در نظر گرفته شده بود که در فرمول جدید در صددیم مسائل سلبی را هم در نظر بگیریم.

امامی اضافه کرد: در فرمول جدید تولیدکنندگان به شرط افزایش کیفیت محصولات خود امکان افزایش قیمت را خواهند داشت البته به هر اندازه کیفیت محصولات کم و نامناسب باشد قیمت خودرو  نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

اخبار اقتصادی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------