آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

افزايش وام‌مسكن با ملاحظه «توان بازپرداخت»



اخبار,اخبار اقتصادی ,وام‌مسكن

 

اخبار اقتصادی - افزايش وام‌مسكن با ملاحظه «توان بازپرداخت»

اگر به عنوان مثال سقف وام خرید مسکن به 50 میلیون تومان برسد، متقاضیان باید ماهانه 700 هزار تومان قسط پرداخت کنند پس باید در کنار افزایش سقف وام به فکر بازپرداخت اقساط از سوی متقاضیان نیز بود.

مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک مسکن در پاسخ به این سوال که آیا جلسات افزایش سقف وام مسکن آغاز شده است؟ گفت: جلسات افزایش سقف وام مسکن هنوز آغاز نشده و این موضوع هنوز مطرح نیست.

ذبيح‌اله نعمتی در گفت‌وگو با فارس افزود: واقعیت این است که با افزایش سقف وام مسکن باید به فکر بازگشت و بازپرداخت وام از سوی متقاضیان نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه سقف وام خرید مسکن 35 میلیون تومان و اقساط آن حدود 500 هزار تومان است، گفت: اگر به عنوان مثال سقف وام خرید مسکن به 50 میلیون تومان برسد، متقاضیان باید ماهانه 700 هزار تومان قسط پرداخت کنند پس باید در کنار افزایش سقف وام به فکر بازپرداخت اقساط از سوی متقاضیان نیز بود.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا بانک مسکن قرارداد جدیدی برای پرداخت تسهیلات به مسکن مهر را قبول می‌کند، اظهار کرد: بانک مسکن قرارداد جدید را نمی‌پذیرد و قبول نمی‌کند، بنابراین پرداخت وام به قراردادهایی که قبلا پذیرفته شده و متقاضیان به دفترخانه رفته و مدارک آنها در حال امضا است، انجام می‌شود. 

اخبار اقتصادی - فارس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------