ایرفرانس از ماه آوریل به تهران باز می گردد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بهبود روابط تجاری ایران و اروپا پس از توافق هسته ای
ایرفرانس از ماه آوریل به تهران باز می گردد

ایرفرانس از ماه آوریل سال 2016 میلادی پرواز خود از فرودگاه شارل دوگل پاریس به تهران را آغاز می کند. همکاری ایرفرانس با ایران از سال 2008 میلادی به حالت تعلیق درآمده بود.

خبرگزاری "رویترز" با انتشار خبری اعلام کرد که شرکت هواپیمایی "ایرفرانس" اعلام کرده که دو خط پرواز هوایی جدید از جمله خط پرواز به تهران را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خرداد، این خبرگزاری درباره جزئیات پرواز ایرفرانس به ایران می نویسد:"نخستین خط به مقصد نیویورک و فرودگاه جان اف کندی از پاریس است و خط بعدی به مقصد تهران از فرودگاه شارل دوگل پاریس خواهد بود". این خبرگزاری در ادامه افزوده است که این خطوط از ماه آوریل سال 2016 میلادی کار خود را آغاز خواهند کرد.
 

رویترز این رویداد را نشانه ای از بهبود همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و اروپا پس از توافق هسته ای ایران و 1+5 قلمداد کرده است.

این خبرگزاری در ادامه اشاره می کند این تصمیم پنج ماه پس از توافق هسته ای گرفته شده است. ایرفرانس اعلام کرده است که پروازها در حالی از سر گرفته می شوند که در سال 2008 میلادی به حالت تعلیق درآمده بودند.
 
این شرکت عظیم هواپیمایی با انتشار بیانیه ای افزوده است:"ایرفرانس قصد دارد در راستای رشد روابط تجاری اتحادیه اروپا با ایران به عنوان شریک بزرگ تجاری اقدامات خود را تقویت کند".

 

اخبار بین الملل - خردادنیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------