پرونده مسکن مهر تا پایان سال 95 بسته می‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

قائم مقام وزیرراه وشهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: اجرای طرح مسکن مهر با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال 95 به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان غربی احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای تامین مسکن و حمل ونقل استان افزود: دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در 1100 شهر کشور وجود دارد که تاکنون از این تعداد یک میلیون و 600 هزار واحد آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: به رغم تمامی مشکلاتی که دولت یازدهم با آن مواجه است با تاکیدات رئیس جمهورمحترم این پروژه به عنوان یکی از مهم‌ترین تعهدات دولت منظور شده و در26 ماه گذشته ازعمر این دولت 600 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

مهرآبادی افزود: برای اتمام این طرح‌ها حدود 27 هزار میلیارد تومان هزینه شده که از این میزان افزون بر 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی است و با بهره‌برداری از این واحدها دو میلیون نفر صاحب خانه شده‌اند.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی با استفاده از منابع داخلی خود احداث 440 باب مدرسه 405 باب مسجد و 51 واحد کلانتری در مساکن مهر کشور آغاز کرده است و تا کنون نیز به ترتیب 170 باب مدرسه و 200 باب مسجد و 21 واحد کلانتری تحویل داده شده است.

قربانعلی سعادت استاندارآذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: وزارت راه و شهرسازی به تنهایی قادر به اتمام طرح‌های مسکن مهر نیست و لازم است همکاری همه جانبه مردم در این زمینه با دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود.

وی اظهار کرد: درجهت تکمیل طرح‌های مسکن مهراستان گام‌های خوبی برداشته شده است و برای اتمام طرح‌های باقی مانده نیاز است تمامی دستگاه‌های اجرایی به‌ ویژه خدمات رسان تلاش مضاعفی را انجام دهند.

همچنین داریوش نصر -مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی- در این جلسه گزارشی از روند احداث مساکن مهراستان ارائه کرد و گفت:51 هزار و 700 واحد مسکن مهر در استان وجود دارد که تاکنون 33 هزار واحد تحویل شده و واحدهای مسکونی باقی مانده نیز از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار هستند.

 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------