آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

هزار تومانی جدید اول شد



اخبار,اخبار امروز,هزار تومانی

سازمان تولید اسکناس و مسکوک به دلیل طراحی اسکناس 10 هزار ریالی جدید با طرح حافظیه، در بخش چاپ امنیتی موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش ایران آنلاین، سازمان تولید اسکناس و مسکوک در هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ برای طراحی اسکناس ۱۰ هزار ریالی طرح جدید حائز رتبه برتر شد.

 

براساس اعلام نظر هیئت داوران هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ، سازمان تولید اسکناس و مسکوک به دلیل طراحی اسکناس 10 هزار ریالی جدید با طرح حافظیه، در بخش چاپ امنیتی موفق به کسب رتبه برتر شد.

 

در مراسم اختتامیه این جشنواره سیدمحمود سلیمانی وندآذر رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک سیمرغ زرین چاپ را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

 

چاپ اسکناس 10 هزار ریالی با طرح حافظیه به صورت یک رو فولادی در نظر گرفته شده و از ویژگی‌های امنیتی آن طرح مخفی(عددیک)، طرح مکمل(عدد یک)، واترمارک (پرتره حضرت امام)، ریز نوشته، الکتروتایپ(عدد یک) و نخ امنیتی پنجره‌ای را می‌توان نام برد.

 

در طراحی این اسکناس با موضوع آرامگاه حافظ در پشت اسکناس، از نقوش ایرانی اسلامی شامل آجرکاری، گل و مرغ، خطوط سیاه مشق، نقوش تزئینی به کار رفته در آرامگاه به همراه بیتی از حافظ به خط شکسته نستعلیق استفاده شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------