دریافت کارمزد از مانده‌گیری حساب‌ها



اخبار ,اخبار اقتصادی ,دریافت کارمزد

 

اخبار اقتصادی - مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک‌مرکزی:
دریافت کارمزد از مانده‌گیری حساب‌ها

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک‌مرکزی گفت: براساس بخشنامه جدید بانک‌مرکزی مانده‌گیری از حساب‌ها به‌صورت شتابی از سایر بانک‌ها (بانکی غیر‌از صادرکننده کارت) از طریق ابزارهایی نظیر پایانه‌های فروش، موبایل بانکینگ، اینترنت و... از روز سه‌شنبه، 20 خردادماه، مشمول دریافت کارمزد شده است.

ناصر حکیمی تاکید کرد: در‌صورتی‌که مانده‌گیری با امکانات بانکی غیر‌از بانک صادرکننده کارت صورت گیرد، مشمول کارمزد می‌شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس کارمزد مانده‌گیری از دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک همانند گذشته 100 تومان، از شعبه بانکی غیر‌از بانک صادرکننده کارت (پایانه شعب) 200 تومان و از پایانه‌های فروش و سایر ابزارها (تلفن همراه و تلفن ثابت) 120 تومان و 6 ریال است که البته این کارمزدها تنها برای خدمات صورت‌گرفته از شبکه شتاب است.

 

این مقام مسوول در بانک‌مرکزی تاکید کرد که اگر مشتریان بانک‌ها از ابزارهای بانک خود مانده‌گیری کنند، مشمول پرداخت کارمزد نخواهند شد. حکیمی افزود: دریافت کارمزد مانده‌گیری از دستگاه‌های خودپرداز بانکی غیر‌از بانک صادرکننده کارت از گذشته وجود داشته، اما از امروز مانده‌گیری از ابزارهای سایر بانک‌ها و غیر‌بانک اصلی نیز مشمول پرداخت کارمزد می‌شود.

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------