آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

تدابير ويژه كنترل بازار در ماه‌مبارك



اخبار ,اخبار اقتصادی ,كنترل بازار در ماه‌مبارك

 

اخبار اقتصادی - تدابير ويژه كنترل بازار در ماه‌مبارك

تمام فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و سازمان ميادين و ميوه و تر بار شهرداري تهران و اصناف در ايام ماه مبارك فروش فوق‌العاده خواهند داشت.

يدالله صادقي رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران از تدابير ويژه ستاد تنظيم بازار براي كنترل قيمت و توزيع مايحتاج عمومي مردم خبر داد و گفت: تمام فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و سازمان ميادين و ميوه و تر بار شهرداري تهران و اصناف در ايام ماه مبارك فروش فوق‌العاده خواهند داشت.

به گزارش فارس، وي به تدابير ويژه ستاد تنظيم بازار در آستانه ماه مبارك براي تامين و كنترل قيمت‌ها اشاره كرد و گفت: علاوه بر برپايي نمايشگاه‌هاي ضيافت در سراسر كشور و تهران كه كالاهاي اساسي و مورد‌ نياز مردم را با تخفيف ويژه ارائه خواهند كرد، قرار است تا روز شنبه اتاق اصناف جلسه‌اي را با صنوفي كه كالاهاي اساسي را ارائه مي‌كنند داشته باشند. بنابراين مقرر شده تا واحد‌هاي صنفي همزمان با شروع ماه مبارك و برگزاري نمايشگاه ضيافت به مدت 10 روز تخفيف ويژه‌اي روي اجناس خود ارائه كنند.

 به گفته رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران همچنين سازمان ميادين و ميوه و تر‌بار شهرداري تهران از سوم تيرماه تا پايان ماه مبارك تمام محصولات اين ميادين را با تخفيف ويژه 5 تا 15 درصدي ارائه مي‌كند.

صادقي در پاسخ به اينكه آيا اين تخفيف در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي نيز لحاظ خواهد شد، گفت: طبق صحبت‌هاي به عمل آمده فروشگاه‌هاي زنجيره‌يي مانند شهروند، رفاه، اتكا، تعاوني‌هاي كارگري و كارمندي و فروشگاه فرهنگيان هر يك بنا به فراخور فعاليت خود نيز در ايام ماه مبارك تخفيف 5 تا 15 درصدي ارائه خواهند كرد و ممكن است اين تخفيف‌ها تا 25 درصد نيز افزايش يابد. وي با اشاره به اينكه برخي كالاها مانند لبنيات امكان تخفيف بيش از 5 درصد را ندارند، خاطرنشان كرد: كالاهايي كه ظرفيت تخفيف بيشتر را داشته باشند با حداقل قيمت در اين فروشگاه‌ها عرضه خواهند شد.
اخبار اقتصادی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------