قیمت پژو 206، ابلاغ نشده، تکذیب شد



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت پژو 206

 

اخبار اقتصادی - رئیس شورای رقابت: هنوز هیچ چیز قطعی نیست
قیمت پژو 206، ابلاغ نشده، تکذیب شد

رئیس شورای رقابت با بیان اینکه قیمت‌های جدید اعلام‌شده برای پژو ۲۰۶ مورد تأیید این شورا نیست، گفت: هنوز هیچ قیمتی برای این خودرو از سوی شورای رقابت تعیین نشده و نرخ‌های جدید اعلام‌شده صحیح نیست.

رضا شیوا در مورد نرخ‌های جدید اعلام شده برای پژو 206 در برخی رسانه‌ها، گفت: این قیمت‌ها به هیچ وجه درست نیست و قیمت جدید پژو 206 قطعی نشده است. او با بیان اینکه کارشناسان شورای رقابت در حال بررسی قیمت جدید پژو 206 هستند، گفت: در مورد قیمت پایه این خودرو، مشکلاتی از سوی خودروساز اعلام شد که در شورای رقابت در حال بررسی این موارد هستیم. شیوا با بیان اینکه قیمت سایر خودروها که قبلاً از سوی شورای رقابت اعلام شده، تغییر نخواهد کرد، گفت: 5 شرط تعیین شده از سوی شورای رقابت برای خودروسازان در حال بررسی است تا خودروسازان این شروط را اجرایی کنند.

او ادامه داد: در مورد میزان تولید خودروسازان به جمع‌بندی رسیده‌ایم و علاوه بر این، شرکت‌های خودروساز باید طرح فروش محصولاتشان را به ما ارائه کنند تا حاشیه بازار خودرو جمع شود. او توضیح داد: یکی از شروط تعیین شده برای خودروسازان، اصلاح قراردادهای فروش است، به طوری که حقوق مصرف کننده رعایت شود. رئیس شورای رقابت گفت: طبق اصل 44 قانون اساسی، شورای رقابت موظف است قراردادهای خودروسازان را به نحوی که منصفانه باشد، اصلاح کند.

او توضیح داد: از نظر اقتصادی، یک قرارداد منصفانه قراردادی است که یک طرفه نباشد و در آن به منفعت خریدار و فروشنده توجه شده باشد. به گفته شیوا، در گذشته برخی موارد در قرارداد خودروسازان وجود داشته که از نظر حقوقی و اقتصادی قرارداد را به یک قرارداد یک طرفه تبدیل می‌کرد که این مورد اصلاح شده و به زودی به خودروسازان ابلاغ خواهد شد. امروز برخی رسانه‌ها از افزایش یک تا سه درصدی قیمت پژو 206 خبر داده‌اند.

اخبار اقتصادی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------