آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

سقف 30 درصد افزایش قیمت برای بلیت هواپیما



اخبار ,اخبار اقتصادی ,افزایش قیمت بلیت هواپیما

 

اخبار اقتصادی - سقف 30 درصد افزایش قیمت برای بلیت هواپیما

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: براساس طرح متنوع‌سازی قیمت‌ها، شرکت‌های هواپیمایی طبقه‌بندی مختلفی از نرخ‌ها را به سازمان ارائه کرده‌اند که از ۳۰ درصد پایین‌تر از نرخ‌های قبلی تا حداکثر ۳۰ درصد بالاتر از آن نرخ‌ها پایان می‌یابد.

محمد خداکرمی افزود: متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما هفته گذشته آغاز و دستورالعملی در راستای نظارت بر حسن اجرای این طرح تهیه و جهت اجرا به شرکت هواپیمایی ابلاغ شده است.


وی اضافه کرد: در همین راستا شرکت‌های هواپیمایی، ضمن اعلام نرخ‌های متنوع به سازمان هواپیمایی کشوری که در برخی مسیرها پایین‌تر از نرخ‌های فعلی و تا درصدی بالاتر از آن تعیین شده است به کار فروش خود ادامه می‌دهند.


معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری افزود: شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند فهرست نرخ‌های متنوع خود در مسیرهای مختلف را به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کنند و سازمان با بررسی فهرست نرخ‌های هر شرکت، بلامانع بودن به‌کارگیری نرخ‌ها را به شرکت‌ها ابلاغ می‌کند.


خداکرمی با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی براساس زمان فروش بلیت و در مسیرهای مورد نظر سعی در جذب حداکثری مسافر دارند، افزود: سازمان هواپیمایی کشوری نرخ‌های متنوع شرکت‌هایی را که با نرخ‌های بالاتر از ۳۰درصد نرخ‌های قبلی ارائه کنند، تایید نمی‌کند. وی با اشاره به اینکه تاکنون فهرست نرخ‌های شرکت‌های متعددی به این سازمان واصل شده که اعمال نرخ‌های چهار شرکت آسمان، ماهان، آتا و تابان تایید و برای اجرا ابلاغ شده است، افزود: فهرست ارسالی سایر شرکت‌های هواپیمایی در حال بررسی است که به زودی نتیجه به شرکت‌های مذکور اعلام خواهد شد.


معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی باید فهرست نرخ‌های پروازی خود در مسیرهای مختلف را به صورت به هنگام در دسترس عموم قرار دهند و آمار عملکرد مالی و عملیاتی شرکت را به سازمان ارسال کنند.
خداکرمی با بیان اینکه اجرای طرح شامل بلیت‌هایی که قبل از ابلاغ از آغاز اجرای طرح متنوع‌سازی فروخته شده‌اند نمی‌شود، گفت در طی اجرای طرح جلسات دوره‌ای برحسب نیاز با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی در محل سازمان جهت بررسی مشکلات احتمالی تشکیل خواهد شد.


وی از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف مراتب را به واحد رسیدگی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری با شماره تلفن‌های ۶۱۰۲۲۳۵۵ و ۶۶۰۴۸۰۰۷ در میان بگذارند.

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------