آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

قیمت بلیت اتوبوس برون شهری خیلی زیاد افزایش نمی‌یابد



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت بلیت اتوبوس

 

اخبار اقتصادی - قیمت بلیت اتوبوس برون شهری خیلی زیاد افزایش نمی‌یابد

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با بیان اینکه در حال بررسی برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس برون‌شهری هستیم، گفت: قیمت نهایی بیش از توان مسافران برای خرید بلیت نخواهد بود.

احمدرضا عامری در گفتگو با مهر در خصوص افزایش قیمت بلیت اتوبوس برون شهری اظهار داشت: فعلا افزایش قیمت بلیت اتوبوسبرون شهری اعمال نشده است اما در حال بررسی قیمت‌ها و هزینه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه برای افزایش قیمت بلیت، توان پرداخت مسافران را هم در نظر می‌گیریم، گفت: برآوردی از تقاضا و توان پرداخت مسافران تهیه کرده‌ایم که براساس آن، قیمت نهایی بلیت مشخص می‌شود.

رئیس اتحادیه تعاونی های مسافری تصریح کرد: افزایش قیمت گازوئیل، هزینه بخش زیادی از خدمات اتوبوس‌های مسافری را افزایش داده است، بنابراین افزایش قیمت این فراورده سوختی تنها فاکتور برای تعیین نرخ بلیت اتوبوس نیست.

عامری با تاکید بر اینکه باوجود افزایش هزینه‌ها نمی‌توانیم قیمت‌ها را خیلی بالا ببریم، گفت: به طور حتم افزایش قیمت بلیت متناسب با توان مسافران برای خرید خواهد بود.
اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------