ایجاد محدودیت در صدور بلیت‌های هواپیما



اخبار ,اخبار اقتصادی ,آیین نامه جدید هواپیمایی

 

اخبار اقتصادی - آیین نامه جدید هواپیمایی: تاخیر بیش از 2 ساعت، باعث انتقال بلیت به پرواز دیگر و گرفتن نرخ آن می شود

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:‌ برای ارائه خدمات در پروازها، ابلاغیه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده که صدور بلیت و بلیت‌های چارتری به این ترتیب محدود می‌شوند و در داخل بلیت‌ها باید حتما باید نحوه کنسل شدن درج شود و به تایید سازمان برسد. 

علیرضا جهانگیریان - معاون وزیر راه و شهرسازی - با اشاره به شکایت‌هایی که مردم در این زمینه داشته‌اند، گفت: در آیین‌نامه‌ای که به شرکت‌های هواپیمایی ارائه شده تمام شکایت‌های مردم در نظر گرفته شده تا نظارت صحیح‌تر و بیشتری صورت گیرد.
 
او درباره تغییر نرخ بلیت‌ پروازهای داخلی و میزان افزایش خدمات گفت: موضوع تغییر نرخ‌ها در واقع متنوع‌سازی بوده که هم با افزایش و هم با کاهش همراه شده است و سقف افزایش 30 درصدی نیز برای نرخ بلیت‌ها در نظر گرفته شده است.
 
رییس سازمان هواپیمایی کشوری درباره حقوق مسافران در صورت تاخیر پروازها گفت: میزان تاخیر پروازها تا دو ساعت باید از سوی شرکت هواپیمایی مربوطه اطلاع رسانی شود و پذیرایی از مسافران نیز صورت گیرد.
 
به گفته جهانگیریان در صورت تاخیر بیش از دو ساعت در پروازها باید امکان انتقال بلیت مسافر به پرواز دیگری وجود داشته باشد تا مسافران بتوانند در همان زمان هزینه بلیت را نیز دریافت کنند.

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------